• malita

Fsh

hej hej jag är ny här på tråden...
    Jag fick uteblivande mens i 1 månads tid hade vallningar och svettningar om natten ... kontaktade min läkare och då lämnade jag prover vilket visade att jag hade högt fsh då låg den på 72.... Jag började genast med akupunktur och gick 3 gånger efter 4 veckor klämnade jag nytt prov å då va mitt fsh värde normalt ... nu har det gått 2 månader sen jag testade mejj sist ska dit och lämna nytt prov igen på tisdag ... om det visar normalt igen så får jag förhoppningsvis pergotime utskrivet... Nu har det gått 2,5 år som vi försökt få en bebis men det vill sig inte :(

så testa med akupunktur det kanske fungerar för er som har högt fsh :)

• malita
    Mitas:
    Nej inte ännu för gyn ville att vi skulle lämna nya prover så jag får veta svaren på torsdag får se va gyn säjjer då jag hoppas verkligen att det ska visa bra resultat denna gången med för då kanske vi får nån hjälp ... är så trött på att lämna blodprover helatiden i 2,5 års tid nu och inget görs.... men min gyn pratar redan om ÄD som om det vore över jag blir så tokig av att alla Gyn säjjer så olika helatiden man blir juh knäpp av det...:( Får väl se va han säjjer på torsdag.... Jag är så nervös och rädd och orolig man kan juh inte slappna av går runt och tänker helatiden detta är riktigt jobbigt att vara 25 och redan ha hamnat i klimakteriet känns juh overkliget :(

Hur går det för er har ni hört nått är det lång väntetid på att få göra ivf??
Svar på tråden Fsh