Inlägg från: valkyrian |Visa alla inlägg
  • valkyrian

Vi unga föräldrar som fick barn när vi var under 20 år!

Jag fick första strax innan min 17 års dag. Ingen planerad grav, jag och pappan hade nyligen blivit ett par. Min mamma blev skogstokig, hans föräldrar var stöttande och visade glädje. Mamma lugnade sig efter ett tag och är en extremt glad och stolt mormor. Jag och pappan är ihop än idag (gifta) och har fått en liten son också (strax innan min 21 års dag), har fyllt 22 i somras (var tvungen att räkna efter haha) och "bjötnåren" är över. Min man var 19 när tösen kom, tog studenten när hon var 3 månader. Jag togstudenten när hon var 3. (hann integå ut ettan på gymnasiet innan hon kom). Jag pluggar nu på högskola och maken jobbar.

Har självklart aldrig ångrat mina barn och jag har ändå inget att jämföra med, hade ju en bit kvar till myndig ålder när tösen kom.

• valkyrian

Fast jag var trött när jag skrev, tre år var hon haha :) var hemma ett år sen fortsatte jag med andra ring.

• valkyrian

Okej smidigt :) skönt att man fixade det iaf. Är glad att jag tog gynnasiet så allvarligt efter att jag fått Saga så jag kunde få de betyg som krävdes för min linje på högskolan.

Childhood --> aah fast resa och träffa folk är ju kul för barnen med. Iofs kan man ju inte "get loose" på samma sätt men det är ju ett avkall man kan göra. Jag och min 6 åribg sitter ich planerar resor. Hon vill just nu åka till "frankrika" och paris och titta på kläder och louren haha. Var i Grekland nu i höst men det var ju chartrat men skall ge henne/barnen några år sen skall vi ut o resa. Min plan är att bli klar med mitt program, få ett jobb, plugha franska i några år och sen flytta till frankrike.

• valkyrian
    childhood skrev 2010-11-27 23:31:10 följande: