Grattis Fiolina! (Jag hade ju tjuvläst, men nu kan jag gratta officiellt. Mannen vet också om det men vet såklart att han inget ska säga. Fast han tyckte det var underhållande att du sa att du växte och frodades sist ni sågs).
Å, Assar också! Hej, vad det går!
Johlinn:
Men, ska oron aldrig släppa? Jäkla magsjuka! Hoppas E mår bättre snart!
Jag har egentligen inte tid att hänga här idag, men så kom ju Persefone in på det hela julen handlar om (dvs julklappar
) så då kan jag inte låta bli:
Freedom har jag inte läst ännu, men The Corrections är jättebra! Utmärkt julklapp till typ vem som helst över 30. Eller 25 kanske, tom. The twenty-seventh city... Nja... Jag kanske var trött när jag gav mig på den, men jag uppfattade den som alltför debutant-pretto. Sedan har han gett ut en bok till också som jag inte varit i närheten av. Men The Corrections - Det är grejer det!
Mad men är inte dålig på något sätt. Fast jag vet inte om jag hyllar den på samma sätt som många andra. Gillar man Solsidan, SATC och Vänner så skulle jag rekommendera "How I met your mother". Är det en dramaserie du är ute efter (alltså längre än 25 min) så funkar Mad Men. Fast jag skulle rekommendera Dexter istället. En serie om en seriemördare som jagar seriemördare. Inte pluttinuttigt någonstans. Men bra! Iaf de första säsongerna.
Ja, jag tittar alldeles för mycket på TV. Det är då jag slappnar av. Får jag inte se ett avsnitt av något innan jag går och lägger mig är jag alldeles för uppe i varv.
Och på tal om att vara uppe i varv - Nu måste jag jobba!
Kiruna var fint, förresten. 20 grader kallt och koltar överallt. Och så väldigt, väldigt sorgligt. Men fint på samma gång, som sagt.