30+ med första barnet 1-3 år, del 13
Missade nog en sida igår.
Sara, nej fy fan vad dåligt av arbetsgivaren. Förstår att ni är helderligt förbannade för det verkar inte som att man byter tjänst två dörrar bort precis.
CaCC och Juni, fy vad läskigt med fall, man får kalla kårar bara att läsa om det. Tur att det gick bra!
Lime, för tusan vad jobbigt. Kan bara inställa mig till tidigare talare. Har ni provat att lägga henne emellan er?
Somna, tänk att man alltid straffas på ett eller annat sätt för att vara föräldraledig.
Cissi, ja en gång om dagen låter nog mer rimligt. Som den duktiga 15 åring jag var (aha det är bara 10 år sedan...) så sprutade jag ju noggrant 2 ggr om dagen. Urk vad äcklig skinkan bidde.
Ela, vad skönt att höra att ni dragit gränsen hemma att R inte får gå på T!!!
Poker, grattis till att C börjat gå. Snart kommer du sakna tiden då hon bara kunde krypa!
L har haft ett kök sedan hon var 9 månader och hon leker med den på ett annat sätt nu men har lekt med den allt sedan hon fick det.
Assar, låter som en skön dag!
Fiolina, tack för den länken, förgyllde min kväll! Ja jösses vad jag måste varit söt som 7-åring!
Julafton om en vecka! Maken och jag har ivarje fall klubbat vad det är vi ska köpa till alla så det går förhoppningsvis undan imorgon när vi ska köpa det sista!