• Älgen

30+ med första barnet 1-3 år, del 13

Näsdroppar är ju också bra.

• Älgen

Cissi, vad bra med lite svar. Vad tror de att det låga järnvärdet beror på?

• Älgen
    Barbabok skrev 2011-10-02 09:36:36 följande:
    Jag börjar ledsna på potträningen. Fortfarande är det att inne funkar det oftast, ibland ngn olycka, ute i trädgården och hos grannen/lekparken bakom huset så är det 100% olyckor. Iväg hos andra och stan typ håller hon sig oftast. Hos mormor går hon på pottan. På fsk vägrar de låta henne vara ute utan och samma vid vila, så där funkar det oftast inne med. Men vi har ju tragglat i flera månader nu. När ska poletten trilla ner?

Barn mognar olika fort. En del blir torra fort andra tar det lång tid. Kanske är det "bara" rutinerna som gjort att hon hållit sig torr fastän hon inte är mogen? Bara en tanke, jag är inte duktig på potträning.
  • Älgen

Krya på er alla sjuklingar!

Idag i DN var det test på overaller. Har ju funderat på att köpa begagnat men kanske ska man slå till på en ny?   

• Älgen

Jag ska se om jag hittar tidningen. Vad jag minns fick Reimatec bäst, och på tredje plats kom Kaxs från Kappahl. Vad jag mer minns var att Lindex kom dåligt.

• Älgen

Och jag unddrar fortfarande vad det var för topp? Det var ju bara Lindex hemsida som kom upp på länken du skickade.

• Älgen
    Somnat skrev 2011-10-17 12:00:52 följande:
    Persefone:
    Oj, din stackare. Hoppas du inte legat sömnlös och undrat..

Det var en multirandig tröja (grönt, vitt, lila, cerise...) med en brodyr av Lille Skutt o Nina Kanin på bröstet. Mjuk och mysig att klappa på, tycker G!

Och nu kan jag äntligen gå och lägga mig...
  • Älgen

Lime, blääää
    På n's dagis gick det löss för ett tag sen, usch jag tycker sånt är så äckligt.

Johlinn, hoppas E mår bättre.   

• Älgen
    asap skrev 2011-10-19 12:15:03 följande:
    Persefone - Parasiter är uräckligt! Kräks Fast ringorm är en svampsjukdom, väl? Eller blandar jag med ngt annat?

Aha jag blandade ihop det med mask. Snacka om förvirrad.

Svar på tråden 30+ med första barnet 1-3 år, del 13