Sökes! Framgångshistorier trots lågt AMH
Hej på er! Har inte varit inne här sen i höstas men tänkte uppdatera lite.
Den 13 mars föddes vår son med ett urakut kejsarsnitt. Hans navelsträng föll fram framför huvudet när vattnet gick så det blev bråttom att få ut honom. En helt frisk och perfekt liten pojke, han är verkligen vårt lilla mirakel ??????????
I januari 2017, vid 27 års ålder, fick jag beskedet lågt amh på 0,3. Vi blev nekade ivf eftersom jag haft stroke och läkarna inte tror min kropp klarar hormonpåfrestningen som blir vid ivf. Fick utskrivet lutinus istället av min egna läkare pga mina mellanblödningar. Tog det varje månad från äl till beräknad mens. Efter fyra månader fick vi vårt plus. Fortsatte då med lutinus till vecka 15. Var otroligt orolig hela graviditeten och vågade inte tro på det förrän jag hade vår son i min famn. Nu måste vi vänta ett år på grund av mitt snitt men jag hoppas innerligt att vi har turen och kan få ett syskon till Lias. Får vi inte det är jag mer än lycklig över det fina barn vi har fått.
Fortsätt kämpa tjejer, det går trots lågt amh. Jag tänker på er ofta och den här gruppen har gett så mycket stöd och hopp. Vet hur jag tänkte när jag hittade hit att en dag ska jag också skriva min solskenshistoria och nu äntligen kan jag det.
Stor kram ??