Vi 5 skrev 2014-02-12 22:57:55 följande:
Blomman, jag tycker att det låter lovande ändå, men förstår din oro. man har ju nerverna utanpå när man är mitt i det. De ska växa ca 1-2 mm om dagen har jag lärt mig och man tar äl-sprutan när största är ungefär 17 mm. Det borde ju kunna se bra ut på söndag då. Nu är jag osäker på vilken sprutdag du är på iofs. Jag sprutade i 13-14 dagar en gång och den gången blev jag gravid (visserligen missfall men ändå). De gångerna jag sprutade kortare tid blev det inget. Håller tummarna!
Germany, underbart att höra! Så gulligt när de börjar prata! Och jag hoppas det ska flyta på för dig, läs på amningshjälpen. Jag har för mig jag läst att mensen brukar komma när man har ett visst (lite längre) intervall mellan amningarna. Du skulle iaf kanske kunna sluta amma nattetid tex.
Här är det bara bra! Vår lilla A är 3 mån och helt ljuvlig. Hon är supersocial och vill titta på allt och "pratar" och skrattar mycket och ofta. Jag vill bara frysa tiden så att jag hinner njuta. Lite problem med min rygg (diskbråck) och sover dåligt, annars är allt bra. E är en underbar storebror och vill ha fler bebisar, "så vi inte saknar A (vår son som omkom) så mycket". Jag är så tacksam att jag inte gav upp!!! Förra året vid denna tid hade jag precis blivit gravid och var SÅ orolig, jag trodde aldrig det skulle gå vägen. Tänk vad livet kan ändra sig. Stor kram till dig som hjälpte mig hålla humöret uppe de jobbiga åren!!!
Jag har oxå haft diskbråck, men min sjukgymnast säger att disken är helt tömd och att kag i alla fall inte kan få bråck i den igen. Tack och lov för ischiasen var det värsta jag varit med om! 4månader i sträck som man inte vet om man ska svimma eller kräkas av smärta. Men som sagt nu är jag bara stel i ryggen. Jag hoppas innerligt att det ska gå bra om jag nu blir gravid.