Sökes! Framgångshistorier trots lågt AMH
Barnlängtan - Låter som ett klokt beslut, jag lägger inte heller så mycket vikt vid mitt AMH värde längre. Det är klart att du har guldägg kvar, hoppas du struntar i din läkaren kommentar - förstår inte hur hon kan säga så.
Lycka till nu och satsa på att må bra och att göra roliga saker!
Det blev en 1 timmes lång konsultation med Dr D som är en mycket sympatisk man. Han förklarade lite om processen och sen blev det frågestund från hans sida. Vi gick igenom min historia, med mycket fokus på graviditeten förra sommaren. Han sa att det inte är några tvivel om att jag har problem, (jag har ju underfunktion i sköldkörteln, IBS, eksem...) men frågan är hur allvarliga de är.
Jag har fått en lista på tester jag ska göra här i Sverige till att börja med och sen utifrån dem så avgör han om jag behöver komma ner och ta de tester som måste skickas till Chicago för analys. Det är dock lite knepigt för vissa tester måste tas dag 2 i cykeln, ett annat en vecka efter ÄL och resterande närsom i cykeln. Men det löser sig! :)
Han rekommenderade också FertileXX som Lully tog, men jag har förstått att det inte är helt enkelt att få hem den från USA...
Så det blir ingen IVF för mig i januari utan snarare februari men det känns bra. Är ju ingen menign att göra fler IVF:er om det ändå inte kommer att fungera...
Det var lite kort om gårdagen, allt är väldigt intressant men det var mycket information att processa.
Kram på er alla!