Sökes! Framgångshistorier trots lågt AMH
Hej på Er!
Stoort grattis Hannah!! Gud vad roligt!!
Germany, hoppas ni får till det ordentligt nu i ägglossningstider Hur länge har du ätit DHEA nu??
Själv fick jag mens i går... Efter min dunderkur med både Pergo och menopur.
Vi har ju dessutom varit på semester på Mallorca så jag hoppades verkligen att lite sol och värme skulle göra så att ett ägg fäste men icke. Känner mig helt knäckt och vet inte hur jag ska gå vidare. Denna månaden blir det ingen menopur i alla fall, har bara så det räcker till en omgång till. Får jag lite kämparglöd så blir det dubbel eller trippeldos Pergo. Vet inte varför jag inte kan inse att mina ägg är för gamla!!!
Tänker ta ett glas vin i kväll i alla fall, eller tror ni det är dumt?? Kanske ska vara total avhållsamhet hela tiden....
Det var en liten kort info, och tyvärr lite deppig, det var inte meningen.
Stor kram till alla er kämpar och ha en bra dag!
Det är snart min tur att börja och jag längtar verkligen, men ändå är jag skräckslagen över att det kanske inte kommer att gå denna gången. Gick ju så bra första gången, men sen gick det ju som det gick.
Jag läste en artikel i tidningen om D-vitamin och Ivf. Kommer inte ihåg siffror nu men det var både bättre förutsättningar och bättre kvalite på äggen hos de som tagit D-vitaminer än de som inte gjorde det. Sen var det en högre procent hos de som tagit D-vitamin som lyckades med sitt ivf försök än de som inte tagit D-vitamin. Behöver jag säga att jag äter D-vitamin som godis nu eller? (nja inte riktigt men jag har ökat dosen den senaste månaden) så nu hoppas jag på att det funkar denna gången med! Och Lycka till med ditt nästa försök! Kram