Linn73 skrev 2011-01-22 10:41:17 följande:
Åh Poussin, började gråta när jag läste ditt inlägg och vet inte vad jag ska säga som kan trösta.... Ni har kämpat så mycket och jag är så otroligt ledsen för er skull. Förstår att du vill smälta beskedet och bara vara med dina närmaste i allt sorgearbete och alla tankar. När du känner dig starkare finns vi här för att stötta och trösta.
Själv är jag ganska säker på att det inte blir någon bebis den här gången heller. Känner igen menssymtomen så väl och försöker vara realistisk. Har varit mycket gråt nu på morgonen även om jag vet att det inte är helt över ännu.
Massor av kramar och ta hand om dig
Åh min fina Linn, tack, började gråta när jag läste att du börjat gråta... Det har varit en väldigt underlig dag, bröt ihop totalt när de ringde, men någon gång under dagen insåg jag att livet går vidare och började räkna på när vi kan göra nästa försök. Tror att jag någonstans redan ställt in mig på att det inte skulle funka, fast jag får tårar i ögonen när jag hör läkarens röst i mitt huvud " tyvärr, tyvärr, jag beklagar...", hoppas ju in det sista, låg och skickade positiva tankar till ägget i natt (vad gör man inte...).
Är som sagt så himla nyfiken på hur det går för er alla att jag nog inte kan hålla mig borta. Och så vill jag ju inte missa när ditt inlägg där du skriver att du plussat - för det tror jag benhårt på att du kommer göra! Tycker, precis som Anemon, att du ska tolka dina symptom positivt. Du kommer leda vägen in i gravidklubben och jag joinar dig så snart jag bara kan!
Läste idag att vi snart lämnar Tigerns år som ska vara ett obalanserat år med katastrofer och oroligheter för att gå in i Haren år som ska bringa tur. Jag tror inte särskilt mycket på horoskop, men jag tycker om att hitta saker som inger mig hopp och nu blev det detta! Och icke att glömma att det faktiskt blir 3:e gången för oss, så nu tror jag hårt på 3:e gången gillt. Man blir nog lite knäpp av allt detta... ;0)
Stora varma kramar till dig!