Sökes! Framgångshistorier trots lågt AMH
Kattflickan - LYCKA TILL på ÄP menade jag förstås!!!!![Skrattande Skrattande](https://www.familjeliv.se/lib/js/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-laughing.gif)
![Drömmer Drömmer](https://www.familjeliv.se/lib/js/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-dreamer.gif)
Kattflickan - Håller tummarna för hög befruktningsgrad!
Emsie - Ååh vad underbart, stort grattis!!!
Rocktroll - Skönt att höra att VUL gick bra! Gick det bra med dottern också?
Attack - Beklagar verkligen, usch vilket tufft besked. Varma styrkekramar till dig!
Linn - Hur mår du idag? Har du testat något mer?
Lillamillan - Jag ber om ursäkt om mitt försök till att muntra upp dig hade motsatt verkan. Eftersom jag varit i denna karusell ett bra tag och detta är mitt 5e ivf försök så vet jag självklart att man inte är gravid bara för att man ruvar, mig muntrar det upp att tänka att jag är gravid men förstår så klart att alla är olika. Jag önskar dig lycka till och hoppas verkligen att du faktiskt blir gravid och får ditt efterlängtade plus på TD.
Trevlig helg allesammans!
Kram!
God morgon tjejer!
Här kommer ett inlägg från en mycket glad tjej - jag fick nämligen precis ett fint PLUS på stickan!!!
Testade positivt redan i söndags, men har inte riktigt vågat tro på det förrän nu när plusset är tydligare. Är såååå glad, men det är inte helt lätt att ta in att försök nr 5 faktiskt funkade.
Vi har blivit utdömda av flera läkare pga mitt AMH på 0,4, men nu har vi än en gång bevis på att det funkar ändå och att AMH faktiskt inte är så avgörande som vissa läkare säger!
Rocktroll - Din stackare, dumma läkare som tror att de är så bra att de inte behöver läsa journaler! Grattis till 3 ägg, håller tummarna för fin befruktning!
Kattflickan - Håller tummarna för att de är fina båda 2!
VASL - Härligt att det var ägg i bägge blåsorna , håller tummarna för fin befruktning här också! Bra att du stod på dig om ÄP - go girl!
Ciara - Låter som bra storlek på blåsorna, lycka till på ÄP imorgon.
Bullen - Grattis till 8 ägg, det var mitt turtal denna gång, hoppas att det blir detsamma för dig. Håller tummarna för fin befruktning även här!
Lillamillan - Det är lugnt, jag vet hur jobbig ruvarperioden kan vara. Hur mår du?
Stor kram till er alla!
Tack så mycket allesammans! Ja tänk att det blev 5e gången gillt, helt otroligt!
Rocktroll, Kattflickan, Bullen och VASL - Lycka till på ET imorgon!!!
Ciara - Lycka till på ET!
Lillamillan - Håller tummarna för att det blir ett plus även för dig!
pp08 - Grattis, vilken toppen skörd! Har ni gjort något annorlunda denna gång?
Hjärtefröjd - 12 rör blod, det är bra träning inför Aten - mycket blod som dras där också!
Emsie - Förstår din känsla, men det kommer att gå bra, så är det bara! Skönt med tid för vul!
Kram till er alla och må det bli många fler plus i veckorna som kommer!
Tack alla ni som gratulerat mig sen jag skrev sist, ni är så rara!
Ciara - Man brukar räkna ET som ruvardag 0 och alltså dagen efter som RD1.
lillamillan - Varma kramar till dig!
Hejar på alla er ruvare, tänk vad många plus vi kommer få snart!
Märkligt att vissa har fått information om att referensvärdena för TSH ska höjas, jag har precis som Hjärtefröjd, hört att de ska sänkas. Min endokrinolog säger att det är mycket viktigt att TSH ligger under 2 när man är gravid annars ökar risken för MF. Jag har även läst mig till att man helst ska ligga runt 1 om man vill bli gravid och det är det värde jag har haft som riktmärke under dessa år.
Kram till er alla
Lully - Jag har inte sett någon skillnad med immunbehandlingen, så jag vet faktiskt inte. De ingick i första testerna som Dr D bad oss göra, så om han inte nämnt dem så såg de säkert fina ut. Om du vill vara på den säkra sidan kan du be SO att få testa TSH, t4, t3 och TPO så vet du.
Var hos gyn imorse och mitt hCG har ökat från 269 i torsdags till 1250 igår så nu känner jag mig lugnare och vågar uppdatera listan. Har tid för VUL 5/4. Ska bli väldigt spännande.
Gravida:
Väntar på nytt försök:
Sprayar:
Sprutar:
Planerat ÄP/ET/FET:
ÄD-kö:
Väntar ÄD-start:
Adoptionskö: