Sökes! Framgångshistorier trots lågt AMH
Trevlig helg på Er!
Vet inte ens hur man kopierar text.....så duktig på datorer är jag
Jag förstår att det inte kanske fungerar så bra att ge dig lite pepp.
Men hoppet är det sista som överger en och du har ju ändå fått ut ägg.
Det finns dom som har lyckats på 9 & 10 försök....men mkt handlar förstås om hur många ggr man orkar och hur mycket pengar man har råd att lägga på IVF. Förutsättningarna för oss alla ser ju så olika ut både gällande orsak till att vi genomgår IVF (finns ju så många fler orsaker än just lågt AMH) samt och så då krasst nog ekonomi....
Men du, om det kan kännas som en liten "tröst" så har jag också förlikat mig med tanken på ÄD och ser det som ännu en fantastisk möjlighet att ändå få bära "mitt" (vårt) barn och också låta min älskade man få bli pappa med förhoppningsvis drag av honom.
Visst svider det lite när jag tänker på att jag alltid har fantiserat om hur vårat barn kommer att se ut och helt plötsligt så kommer inte jag att vara den barnet kanske kommer att likna i såfall (vid ÄD), men jag kan mkt väl tänka mig att dragen efter min man kommer att finnas.
Vi får kämpa på och tänka på att vi är långt långt ifrån ensamma i vårat dilemma.
Någon gång måste vi få frid vi också.....hur den friden kommer att se ut ...ja det får framtiden utvisa.