Sökes! Framgångshistorier trots lågt AMH
Fast, det var så här svagt!
Karolinska sa att det troligen var tidigt missfall, men jag ska ta blodprov på Ackis för säkerhets skull.
Millan
Lellisen: låter hoppfullt! Jag är på ruvardag 12 med blastocyst, 18 dagar sen äggplock.
Hoppas det går lika bra för mig som det gjorde för dig.
Ska ta blodprov imorgon bitti och kolla hcg nivån.
Millan
Lellisen: Satte du in en blastocyst när du fick din son? När testade du svagt? Läste nånstans att hcg kan vara lite segare i början vid Ivf och särskilt med blastocyst. Det var iofs i en forumtråd jag läste det, har inte hittat någon sådan info någon annanstans.
Rocktroll: Jag hoppas det går bra för dig, låter lovande! Jag har inte gett upp hoppet än, ska testa imorgon bitti igen och ta blodprov.
Jag har inte kunnat tänka på nåt annat på hela dan, lite jobbigt!
Det konstiga är att brösten har börjat värka idag.
Jag skulle gärna få min systers ägg, idealiskt tycker jag och hon skulle gärna donera om hon inte vore 6 år äldre än mig. Men jag är i den idealiska situationen att två vänner erbjudit sig att vara korsdonatorer för mig, dvs. Deras ägg går in i banken och jag kommer längre fram i kön. Jag skulle nog se det som mitt biologiska barn. Nu hoppas jag ju att nåt av mina egna ägg tar sig. Främst hoppas jag på de som sitter där nu.
Brösten har börjat ömma massor idag, hoppas det är ett tecken att hormonnivåerna stiger.
Tack Rocktroll för dina tummar! Jag hoppas du får plus på lördag! Du har ju fått barn tidigare, varför skulle det inte funka?
Millan
Testet var lite starkare idag. Tog blodprov för HCG och läkaren skulle ha ringt, men har inte gjort det, ska ringa dem imorgon.
När har du TD Bullen? Det kanske kommer?
Jag hoppas på det!
Hope, låter ju jättebra att plusset ökar i styrka. Så länge blödningarna är små och kommer sporadiskt så är det nog ok.
Jag borde vara i 4+4 idag om äggplocket är 2+0, mitt test är ju fortfarande rätt svagt men lite starkare. Är ditt test starkt nu?
Grattis Hope! Fantastiskt!
Mitt hcg i tisdags var inte så högt, vilket jag visste, 46 var det på. Men jag har inte ont och inga blödningar, brösten värker mer och mer. Ska tillbaka på fredag och ta prov och hoppas naturligtvis på mirakel, att värdet höjs som det ska och att jag bara var sen i starten. Annars så var det väl ett tidigt missfall.
Å vad spännande Ciara och Rocktroll! Jag hoppas på fina plus imorgon!
Jag är på konferens, det är lite meckigt. Förrätten kunde jag inte äta, rökt lax. Huvudrätten var rött kött så jag fick be dem om en Well done bit istället. Dessutom drack jag ingen alkohol.. det var nog ingen som trodde att jag är gravid
Känns jobbigt då allt är så osäkert så vill jag inte att nån ska veta. I min vanliga miljö så är det lättare att dölja.
I övrigt mår jag bra, inga blödningar.