Frazze - av alla förkortningar på FL så är väl ändå PUPO den bästa? Pregnant until proven otherwise! Ge inte upp hoppet förrän du blir motbevisad av testet.
Vi gjorde ett FET m två embryon, minus, och nästa FET m två = vår dotter. Sedan ett nytt = plus, men MF, och så det sista embryot som blev minus. Nu kör vi på syskonförsök i Prag. ET planerad till slutet av juli. Spännande! Innan vi släppte taget om egna ägg så gjorde vi två IVF, men fick aldrig ut ägg vid ÄP, så våra odds har aldrig riktigt legat där.
Tycker du verkar resonera så klokt som börjar dra lite smått i ÄD-trådarna. Det är en process i sig, på alla sätt. Jag kan såklart bara varmt rekommendera det som ett sätt att äntligen nå fram. För oss blev det viktigare att faktiskt få ett barn än att det just skulle vara mitt genetiskt egna. När man kämpat så är det en sådan ynnest att få vara gravid. Och att få föda, amma och bära det där lilla pyret - som idag är egensinnig som få o är full av känslor o idéer. Jag är så tacksam över att få blivit mamma. Och det kommer ni också att bli! Håller alla tummar för att det är er tur nu!