Sökes! Framgångshistorier trots lågt AMH
Har ni nån erfarenhet av skiftande AMH? Mitt mättes till 0.45 för ett år sen och nu är det 0.9?
Detta uppdagades eftersom min nuvarande man bara har 7miljoner spermier per ml.
Har ni nån erfarenhet av skiftande AMH? Mitt mättes till 0.45 för ett år sen och nu är det 0.9?
Detta uppdagades eftersom min nuvarande man bara har 7miljoner spermier per ml.
Ok. Tack! Då är det helt normalt att det går upp och ner. Jag kan inte få barn med min man för han är infertil. Han har 7miljoner spermier per ml och det ska vara minst 20miljoner per ml för att en man ska kunna göra en kvinna gravid. Normalt är 40-150miljoner per mil. Vi har gjort ivfer men embryona dör som blastocyster? Vi ska till Riga och göra spermifragmenteringstest innan vi bestämmer hur vi går vidare.
Åååh va du gör mig glad! <3 En läkare på ivf kliniken i Falun har skrivit ut C och D vitamin, Folsyra och Zink till min man och sen ska han lämna prov om en månad och sen om en månad igen för att se om antalet stigit inför nästa ivf. Så himla kul att höra från dig att det funkat för din man! Hur mycket steg antalet per gång? Kram!
Åååh va du gör mig glad! <3 En läkare på ivf kliniken i Falun har skrivit ut C och D vitamin, Folsyra och Zink till min man och sen ska han lämna prov om en månad och sen om en månad igen för att se om antalet stigit inför nästa ivf. Så himla kul att höra från dig att det funkat för din man! Hur mycket steg antalet per gång? Kram!
Hej hej! Någon här som vet vart man kan ta prover för att se om man har en autoimmun sjukdom? Vore tacksam för svar! Kan va bra att kolla det innan man åker iväg och kör FET i Riga liksom.
Äntligen är vår lilla kille på utsidan. Han kom natten till den 5:e efter en okomplicerad igångsättning i 42+0. Jag hade börjat öppna mig när jag kom in så dom satte en ballongkateter direkt och därefter öppnade jag mig 1 cm i timmen med helvetiska värkar. Fick epidural vid 6 cm och det var rena himmelriket!! Sedan tog det tid innan han trängde ner ordentligt men efter en del akrobatiska övningar kom krystvärkarna med besked. Efter 1 timme av krystvärkar var han ute. Det mest fantastiska ögonblicket någonsin.
Bävade inför igångsättningen men det fungerade hur bra som helst! Så himla nöjd med hela upplevelsen. Nu njuter vi av vår lilla kille <3
Grattis till dig <3 får man fråga hur du fick lutinus ut skriven? Kram
Jag är gravid tjejer snälla ge inte upp <3
Om hon inte vill ha Lutinus är jag fortfarande intresserad... gud va skönt med alla plus!