• nypan78

Sökes! Framgångshistorier trots lågt AMH

larssonc skrev 2018-12-03 18:28:14 följande:

Vilken underbar historia! Stort grattis till dina två mirakelbarn! Jag har en liknande historia. Har ett amh på 0,3, fick beskedet för 2 år sen. Blev nekad ivf så vi bestämde oss för att försöka själva. Läkaren sa att vi inte skulle hoppas på för mycket och att jag mest troligt aldrig skulle bli gravid naturligt. Jag kikade därför samtidigt på adoption. Vi fick lutinus utskrivet av vår läkare och ca 4 månader senare väntade jag sonen. Han föddes i mars detta året.

Vi ville gärna ha ett syskon till vår son. Pratade med läkaren som sa att vi nog inte får ett till mirakel men att vi kan alltid försöka. Fick lutinus igen utskrivet. Ägglossningen efter jag var där blev jag gravid. Är nu i v och har bf i augusti om allt går vägen!

Kroppen är fantastisk ibland!

Varför funkar det med lutinus? Lite stöd med.progesteron bara hjälpte?
  • nypan78
    Hontmail skrev 2019-01-20 12:24:46 följande:

Jag har massor med överbliven Lutinus om nån är intresserad?

Kan också vara intresserad...
  • nypan78
    Frazze skrev 2019-01-29 08:57:22 följande:
    Men Åååååh! Har missat detta! Stooooort grattis fina du <3 och det dåliga samvetet kickar in jag har ju inte skickat de lutinusen jag lovade dig!!! Behöver du dem? Eller har du fått tag i nya?
    Om hon inte vill ha Lutinus är jag fortfarande intresserad... gud va skönt med alla plus!
  • nypan78

Hej
    jag är 40år och har amh 0,8. Hade börjat med Synarela men eftersom mensen inte kom förra helgen tog jag ett test i tisdags ...och där fanns 2 feta sträck. På CB digital stod det 2-3 v då var var ÄL+17. Så glad, men även orolig för missfall förstås...

Svar på tråden Sökes! Framgångshistorier trots lågt AMH