Sjuttiosjuan skrev 2017-03-25 15:33:28 följande:
Hej! Kul att ni ska få komma igång igen! Jag provade Elonva vårt första försök på korta protokollet. Var skönt att bara ta en spruta som var långtidsverkande men vet inte om resultatet blev så bra, körde på med menopur 300 sen och fick 3 blåsor men bara ett ägg.Har ju bars fått ett ägg våra 3 första försök men nu på fjärde körde vi på mensen som kom utan att vila. Kombinerade höga doser bemfola och menopur och vips fick vi fem ägg! Två såg fina ut på dag 2 och dom fick jag tillbaka i torsdags! Även om detta inte blir något är jag så glad att vi ändå fick ut 5 ägg ur 6 blåsor, ger mig hopp!
Lycka till nu!!! Kram
Tack! Och grattis till dina fina ägg! Vilken skillnad det blev, ger mig också hopp!
Sjuttiosjuan skrev 2017-03-25 15:33:28 följande:
Hej! Kul att ni ska få komma igång igen! Jag provade Elonva vårt första försök på korta protokollet. Var skönt att bara ta en spruta som var långtidsverkande men vet inte om resultatet blev så bra, körde på med menopur 300 sen och fick 3 blåsor men bara ett ägg.Har ju bars fått ett ägg våra 3 första försök men nu på fjärde körde vi på mensen som kom utan att vila. Kombinerade höga doser bemfola och menopur och vips fick vi fem ägg! Två såg fina ut på dag 2 och dom fick jag tillbaka i torsdags! Även om detta inte blir något är jag så glad att vi ändå fick ut 5 ägg ur 6 blåsor, ger mig hopp!
Lycka till nu!!! Kram
Tack och grattis till ditt fina resultat! Tänk vilken skillnad det blev, mig mig hopp! Enligt min läkare ska jag endast göra långt protokoll pga låg amh men har läst att många får bra resultat av kort protokoll också. Vi får se hur det går denna gång och sedan byter vi kanske till privatklinik (kör landstingsfinansierad nu). Får jag fråga vilken klinik har nu? Visst gick du i Uppsala förut?
Men det känns roligt att komma igång, började med synarela idag igen..
När har du test dag? Hoppas hoppas, håller tummarna för dig :) Kram