Sökes! Framgångshistorier trots lågt AMH
Har ni nån erfarenhet av skiftande AMH? Mitt mättes till 0.45 för ett år sen och nu är det 0.9?
Detta uppdagades eftersom min nuvarande man bara har 7miljoner spermier per ml.
Har ni nån erfarenhet av skiftande AMH? Mitt mättes till 0.45 för ett år sen och nu är det 0.9?
Detta uppdagades eftersom min nuvarande man bara har 7miljoner spermier per ml.
Ja jag hade 0.2 första mätningen och 0.5 andra mätningen. Nu är det nog helt omätbart tyvärr! Men min man när de nu mätte det hade tydligen otroligt bra mängd spermier för en 46 åring då! De sa att han hade en mängd som en frisk 25 åring. Har papper på det någonstans. Men vad gör det när man fan inte har några ägg kvar själv Se till att du får letrozol att testa först innan de kör ivf på dig. Ja nu vet jag ju inte din historia då, men vi kunde säkert haft 2 barn nu om jag fått letrozol direkt istället för ivf.
Aj då så tråkigt! Jag trodde att så länge det fanns spermier så kunde det ske. Min man tog genom våra ivfer zink och C vitamin samt folsyra och varje gång han fick lämna in så hade antalet stigit. Det ska även finnas en särskild vitamin man kan köpa för fertiliteten (som är svindyr) men kanske värd att prova. Det tar ju dock 3-6 månader innan något händer på drn fronten då. Men zink, c och folsyra ka han ju börja med direkt. Och selen är bra för cellbildning. Man gör väl ändå allt för att försöka att det ska bli bättre? Önskar er stort lycla till! Kan ta reda på vad de andra vitaminerna heter om du vill. Finns både till män och kvinnor. En som håller på med ivf etc har blivit rekomenderad dessa! Kram
Nu vet jag inte om jag är rätt ute! Låter rätt mycket om jag får säga själv. Vet ej vad som är normalt alls. Det står koncentration milj/ml så jag går på det. Enda som ändå make sense to me. Första omgången 78 milj/ml motilitet% 40 andra omgången 94 milj/ml motilitet % 70 och och tredje omgången 180 milj/ml motilitet% 50 grad 1-4 så var det 2.75 på alla. Viskositet 1-3 så hade han 2 volym 2,3 ml. Vet ej vad som är vad här *hahahaha*
Stort lycka till!! :)
Jag har massor med överbliven Lutinus om nån är intresserad?