Hej allihoppa!
Nu har jag varit på ultraljud för att se om det var något på riktigt i magen, som upptäcktes under mitt äggplock under förra veckan. Och det var det. Jag ahr en ärta i magen som växt mass ro sedan förra veckan coh som har ett pickande hjärta som syntes tydligt! Jag är i vecka 7 och jag kan fortfarande inte förstå att det är sant. Vi skall gå dit igen om 14 dagar och fortsätta att följa upp.
Med detta vill jag säga en en gång, GE INTE UPP! Vi kommer att få tillbaka de drygt 50 000 vi sattsade på ett 3 pack som vi knappt hann påbörja innan jag redan var gravid! St Görans är en fantastisk klinik! Rekomenderar dem starkt!
Stor Kram
Matilda
Väntar på nytt försök:
Linn73, AMH 0,41: Har gjort två tidigare försök, varav det första fick avbrytas innan ÄP. Ny läkartid i slutet av feb.
Ankaja AMH 0,52 väntar på första försök (mars)
castor (36 år i april), amh 0,1 fsh 13, lh 5,2. Väntar på försök 1, ska börja efter denna mens, när den nu kommer... Har haft mellanblödingar.
Anemon (38 år) , AMH 0,467, Väntar på FET....efter missfall på 4:e ICSI.
Albatross74, AMH 0.27, IVF 1: feb 2011, Har inte fått ny tid för IVF 2
Sprayar:
Jegs (31 år), FSH 15, AMH 0,06. Spraystart 6/4
Sprutar:
Poussin, AMH 0,35: Har gjort två tidigare IVF försök; nr 1 gav 3 ägg, 1 befruktat men minus, nr 2 gav bara 1 ägg och inget ET, nr 3 påbörjad 19/3. Sprutstart 4/6 med Puregon 450.
Mimi71 (39 år), AMH 0,16: Första IVF. Sprutstart 8/4 med Fostimon 375
Planerat ET/FET:
Ankaja AMH 0,2 Äggplock 28/3 IVF försök 1
Ruvar:
Gravida:
Malbert AMH 0,55 - Blev gravid i precis innan/i samband med IVF försök nr 1 det upptäcktes under äggplocket. Mensen som jag trodde var en mens och som var den jag började spruta mig på dag 2 i, var en nidblödning.
Övrigt:
Linköping68, AMH 0,69. 1 st IVF utan plus. Hemmaförsök just nu.
pp08, plus på IVF5 men missfall v.6; avvaktar lite just nu.