• Liv73

Sökes! Framgångshistorier trots lågt AMH

Jag vet ej vad mitt AMH är men jag är definitivt en Low responder. Är 37 år, har två ivf bakom mig.

Första gången, långa protokollet med synarela och maxdos Gonal-f. Gav ett ägg som befruktades men slutade dela sig.

Andra gången, långa protokollet med synarela och maxdos Menopur. Fick två ägg, ett befruktades men slutade dela sig.

Ska köra kort protokollet i januari med Menopur. Försöker ladda för sen är det slut för vår del. Vi avråds från fler försök och ska nog ställa oss i kö för äd el adoption.

Jobbiga, jobbiga liv!

pp08, Roligt att läsa om ditt resulat av korta metoden.

Det sägs att Larginin och dhea ska kunna förbättra äggkvalitet och mängden. Någon av er som testat? Jag käkar Larginin 3000 mg/dag nu. För att ladda upp mig inför nästa ivf.

• Liv73

Spännande och jobbigt att ruva! Var det din första ivf?

• Liv73

Starq. Jag har amh 0.2. Ska göra Ivf om några månader. Jag har en son på 1,5 år. Han kom till på naturlig väg men läkarna hade rekommenderat äggdonation. Nu gör vi syskon försök. Det blir en Ivf sen går vi över till äggdonation. Amh säger inte allt! Det finns hopp och många bevis att det går att bli gravid trots dåliga värden. Kram till dig!

• Liv73

Mian04, hur gick det med graviditeten? Roligt att höra om din Ivf-resa.

• Liv73

Mian04, stort grattis! Spännande att följa dig. Har du gjort tidigt ultraljud?

Grattis till TS! Tack för att du startade den här tråden. Önskar dig allt gott.

Svar på tråden Sökes! Framgångshistorier trots lågt AMH