Inlägg från: Anonym |Visa alla inlägg
  • Anonym

Bojkotta Nobelfesten!

Eh VEM kollar på den skiten ens? har ni inget bättre för er än att kolla på redan rika personer som äter gott för våra skattepengar??

• Anonym
    Anonym (Bojkott!) skrev 2010-11-06 09:45:49 följande:
    SVT finansieras av skattepengar... Kungahuset finansieras av skattepengar...

Kungens mor Sibylla medverkade vid olika nazityska evenemang i Sverige, ihop med folk från NSDAP AO. Hon hyllas i nazitidningen ”Der Deutsche in Schweden”. (Jag tillhör dem som fick känna på Sibylla:s människosyn under min tid som Högvakt på slottet. Hon kunde inte tala svenska och jag var en untermensch).

Sibyllas far
    ">Hertigen av Coburg
    stödde nazisterna och var Hitlers favorit bland aristokratin. Hertigtiteln fick han av Hitler.

Även kungens far Gustav Adolf hade nazisympatier.

Silvias pappa Walther Sommerlath gick med i tyska nazistpartiet NSDAP redan 1934.

Alfred Nobel skulle vända sig i sin grav om han fick veta att kommunister och ättlingar till nazister dansar på hans grav.

Jimmie Åkesson har inga kända nazistiska eller kommunistiska ideal, och han har varit drivande i uppgörelsen med SD:s rötter.
    Partiet definierar idag sig som ett invandringskritiskt parti, i likhet med många andra demokratiska partier i Europa.
    Vuxenmobbningen mot Jimmie Åkesson säger mer om Nobelstiftelsens människosyn än om Jimmie Åkessons....

du menar att du är runt 60 år gammal och har så dålig koll på samhället?
  • Anonym
    aldrigmer skrev 2010-11-06 11:23:30 följande:
    .
    Pattätiskt......Obestämd ...stavning är svårt.......
    vad menar du?
  • Anonym
    aldrigmer skrev 2010-11-06 11:37:08 följande:
    Vad tror du?
    vet inte. att du har svårt att stava?
  • Anonym

Tycker det var ett ypperligt bra beslut! SD har inte där att göra!

Svar på tråden Bojkotta Nobelfesten!