• KarinGemenskap

Min son är satanist!!!

Hej alla föräldrar! Jag har i ungefär ett år tittat runt här på forumen, men inte registrerat mig förrän just nyss.

Min äldste son (15 år) har under senaste tiden förändrats. Han har färgat håret svart och börjat måla på armarna, sminka sig och klipper sönder sina byxor. 

Jag har pratat med honom om det och han säger att det bara är en stil, men jag har hittat lappar i hans rum där det står "666 satan is my god" och dylikt.

Jag har nu även beslagtagit hans dator efter att jag hörde en jätte hemsk låt på högsta volym skräna från hans rum.

Nedan kopierar jag in låten som var öppen på you tube när jag tog datorn.

" target="_blank">

Vad skall jag ta mig till? Är detta bara en fas? Jag kommer själv ihåg att mina vänner hade spikat hår, men det kan inte mäta sig
    med det här. 
  • Svar på tråden Min son är satanist!!!
  • Jag bryr mig inte vad ni tycker

Satanister har då verkligen jävla dålig musiksmak. Klart man blir ond om man ska lyssna på sådant skit varje dag.

• JeanneDArc

Jag hade mest varit orolig över hans extremt dåliga musiksmak

• Kokomo
    Marie Curie skrev 2010-11-06 17:18:04 följande:
    Pic or it didn't happen, tar han den i tvåan, källa på det!
    hahahahaha
  • umaia
    pluvdo skrev 2010-11-06 00:42:51 följande:
    Haha. Skvätt vigvatten på honom och vråla "THE POWER OF CHRIST COMPELS YOU!" tills han lappar ihop sina söndriga byxor igen så skall du se att det ordnar sig sen.
    ahahahha, fan bäst idag! skrattar högt för mig själv..

rolig skämttråd kan jag ju åxå tillägga..nån som har tråkigt på en lördag..me 2..
  • Alisa
    KarinGemenskap skrev 2010-11-06 00:29:55 följande:
    Djur är inte värda något och därför äter man dem. Han kanske är psykopat  men inte dum
    Är mer orolig över din inställning till värdet av djur än av din sons beteende.

Brorsan hade för övrigt en kompis vars mamma var lite knepig. Hon var oerhört rigid i sin uppfattning om mycket och hennes son började bete sig precis som din son.
  • umaia
    Alisa skrev 2010-11-06 23:19:25 följande:
    Brorsan hade för övrigt en kompis vars mamma var lite knepig. Hon var oerhört rigid i sin uppfattning om mycket och hennes son började bete sig precis som din son.
  • astro

Jag utgår ifrån att du är på riktigt, ts. Bara så du vet

Din son är tre år från vuxen. Han förtjänar en förälder och inte en nervig "polis". Han har dessutom rätt att välja vilken tro han vill.

Du behöver nog tänka efter lite och värdera hur du behandlar ditt barn innan er kommunikation helt upphör. Hur ska han kunna berätta saker för dig om du reagerar sådär? På ett youtubeklipp och några lappar som du dessutom snokat efter ... gör man så? 

• hedersknyffel
    KarinGemenskap skrev 2010-11-06 00:21:19 följande:
    Hej alla föräldrar! Jag har i ungefär ett år tittat runt här på forumen, men inte registrerat mig förrän just nyss.

Min äldste son (15 år) har under senaste tiden förändrats. Han har färgat håret svart och börjat måla på armarna, sminka sig och klipper sönder sina byxor. 

Jag har pratat med honom om det och han säger att det bara är en stil, men jag har hittat lappar i hans rum där det står "666 satan is my god" och dylikt.

Jag har nu även beslagtagit hans dator efter att jag hörde en jätte hemsk låt på högsta volym skräna från hans rum.

Nedan kopierar jag in låten som var öppen på you tube när jag tog datorn.

" target="_blank">

" target="_blank">

Vad skall jag ta mig till? Är detta bara en fas? Jag kommer själv ihåg att mina vänner hade spikat hår, men det kan inte mäta sig
    med det här. 
    Pojken har ju uppenbarligen fått hin håle själv i sig. Har du sett "exorcisten"? I vilket fall så hyr den igen och sedan kan du starta utdrivningen. Du får nog räkna med att han inte är så villig till att delta, så det är bäst du tar i med hårdhandskarna direkt! Här finns goda kristna som kan hjälpa dig: www.livetsord.se/
  • tristania

Jag tror inte du behöver vara orolig ts.  Min pojk är 13 år och lyssnar på black metal.  Jag tror att det är en fas dom måste gå igenom, för att kunna hitta sej själva....

Svar på tråden Min son är satanist!!!