Inlägg från: Zäta |Visa alla inlägg
  • Zäta

Era bästa filmtips

Suckardjupt skrev 2010-11-02 22:25:19 följande:
    "Donnie Darko", för komplicerad att förklara men kult! I den spelar en ung Jake Gyllenhaal och Seth Rogen har en liten roll som mobbare.   "Spun", Helvriden och skön rulle om knäppa pundare, svensk regisör om jag minns rätt med ett bra gäng skådisar, Mickey Rourke, Brittany Murphy och Peter Stormare tror jag. En ny bra film som är aaaaawsome är "Scott Pilgrim vs the world", finns torrent på Piratebay. Så sjukt bra för det är en ny take på kärlek och ex. 500 days of summer är också bra, romantisk men faller inte i det värdelösa romantik träsket!

Sen är ju alla animerade barnfilmer kanon. Planet 51 och how to train your dragon var två riktigt bra. Wall-e likaså. äh vafan, alla animerade är bra, förutom shreck, hata det gröna fettot!
    Donnie darko är en klassiker... tror jag har sett den tja... massor av gånger och man hittar på något sätt alltid något litet nytt i den. Otroligt bra film.

Fear and loathing in Las Vegas. Otroligt bra "pundig" film.

Boondock saints. En av de bästa filmerna någonsin. Borde vara lag på att se den! 
  • Zäta
    plommonstoppet skrev 2010-11-02 23:04:22 följande:
    underbart med så många tips,tack! jag har faktiskt hämtat hem det första förslaget och förslag nr 3 redan,jag ska gå igenom era tips och kolla om det är något mer som jag kan tänkas gilla. dom flesta av era tips har jag faktiskt aldrig hört talas om,spännande.

ZandraJ: vad handlar Boondock saints om?? gillar beskrivningen att det borde vara lag på att se den.

Queenzie: ska se om jag hittar Lars and the real girl,jag gillar filmer som håller sej kvar hs en efter man sett dom.
    Haha... det är två bröder som vill rensa upp lite bland kriminella kan man väl säga.. de är troende och tja... en action iaf. Vill inte säga för mycket! Men youtuba en trailer på den... 
Svar på tråden Era bästa filmtips