Spökes namn(t)råd
Hej Spöket! Har följt din tråd sen den starta. Har aldrig kommenterat något på familjeliv men nu tyckte jag det var dags När vi väntade våran dotter (visste inte om könet) så hade vi bestämt oss för Joline eller Ellie direkt efter v12. Några dagar innan hon kom fick min sambo plötsligt för sig att Joline lät lite WT. Vilket jag absolut inte håller med om. När hon kom var det ingen Ellie heller utan det blev en liten Filippa. Ett namn vi aldrig ens nämnt. Jag skulle nu behöva hjälp med lite namn. Man snöar ju in sig på samma namn. Vet inte riktigt vilken typ av namn jag gillar. Har inte fastnat för ett enda pojknamn.. Flicknamn jag gillar är Viola - Sambon gillar det inte. Stella - Är lite osäkerpå det. Tuva - Heter våran hund Tyra - sambon ogillar starkt Joline - nedröstat av sambon Olivia - vill helst inte ha ett topp 10namn Cornelia - heter nära vänners barn o nära släkt Nora - Sambon totalvägrar. Iris - heter Filippas kusin. Ida - sött! Min sambo är iofs inte svårövertalad förutom Nora. Har du några tips? Får gärna klinga lite med Filippa men inte nödvändigt. Pojknamn har vi som sakt inga alls.. Nu blev de väldigt långt här. Hoppas du orkar läsa allt