Spökes namn(t)råd
Vi har en Leija här hemma. Vilka namn (pojk och flicknamn) skulle passa ihop med hennes namn och vad betyder dom?
Vi har en Leija här hemma. Vilka namn (pojk och flicknamn) skulle passa ihop med hennes namn och vad betyder dom?
Tycker ni att Zelda och Leon eller maddox oxå passar eller? Jag gillar ovanliga namn. Men minna var jätte fint :)
Okey så Zelda passar till Leija? Vi har en Leija Lily nu skulle Zelda Ellie passa på ett syskon? Alltså för å andra namn :) Leon tyckte du inte, men Theo, Elliot, Alvin eller Benji? Passar något av dom namnen? Även Jard som andra namn :)
Hej igen :) Jag visade den här tråden för en kompis och hon undrar vilka namn som passar ihop med casper. Både pojk och flicknamn.
Helt klart leija :) min dotter heter det och får ci en sån nästa gång så kan vi tänka oss en Viggo!!!
Jag vet att jag frågat innan men är så galet nyfiken. Har ju en leija här hemma sen tidigare. Passar Alvin, viggo och Theo ihop med det namnet? Och flicknamn så tänkte vi oss kanske Zelda, Haylie eller
Evalie? Eller Vilks andra namn tycke du?
Nej jag gillar inte evelyn. Men det blir nog en Zelda eller Alvin.
Nu hörde jag precis ett namn och undrar om det passar ihop med leija? Vad säger du om Molly?
Hur låter Kian och Leija?
livelovelaugh - Leya är ett fint tjej namn. Även Haylie och Mary.
Pojknamn tycker jag är svårare, men Benjy, Kian,Izzy,Ozzy,Addy,Danny,Wesley,,Ky,Benny,westley,Denny..
Vet inte om dom passar ihop, men det vet nog spöket :)
Hejsan spöket.
Jag har ju minne som en badboll och kommer inte ihåg vilka namn du tyckte passade ihop med leija. Glömde skriva ner och pallar jag inte.gå tillbaka. Några namn som vi har är molly, zelda, Haile. Pojknamn alvin, Theo, maddox, kingston.Tacksam om du ville svara på mina namnförslag och även komma med andra tips.
Tack snälla spöket. Det betydde mkt att du tog reda på allt igen.
Tack snälla spöket. Det betydde mkt att du tog reda på allt igen.
Skulle marwin passa ihop med Leija?
Hejsan =)
Jag antar att du tycker att jag tjatar otroligt mycket om namn som passar ihop med min dotters namn. Hon heter Leija Lily (ska byta till Lily Leija) och vi kommer förmodligen att heta Thilly efter augusti.
Så nu undrar jag ifall du skulle kunna rada på ett gäng namn som passar till Leija både pojknamn och flicknamn.
Som andra namn ska vi ha om det blir en pojk Jard eller Christer och om vi får en flicka ska hon heta Majlis.
Vore jätte tacksam ifall du en sista gång kunde hjälpa mig med namn (helst en del så jag kan välja å vraka =))
Ha det gott
Nej vi ska ha kvar hennes namn Leija :) Bara ändra följden. Det var fräcka namn. Vi har även namnen Molly, Hailie, Lilo som flicknamn och Kian, Wilton, Viggo som pojknamn. Något som är helt uteslutet..
Nej jag tänkte från din sida alltså. Är det något av dem namnen som är helt uteslutet med Leija Thilly ??