Inlägg från: knäckis |Visa alla inlägg
  • knäckis

Spökes namn(t)råd

Hej igen såg att du skrivit i min tråd å va bara tvungen att kolla in din namn tråd.
    Mina barn heter Emilia 0ch David vad skulle du föreslå ihop med dem?
    Vi har funderat på Nellie och Lovis/ Lovisa till en flicka men pojknamn e svårare.
    Erik ska vi ha som andra namn så det e redan bestämt , men tack för tipset iaf Glad

• knäckis
    sannapyttipanna skrev 2011-08-13 12:54:22 följande:
    Wilda, Enya och... Dewin hur låter det? Eller andra tips kanske? Kommer fortsätta hacka din tråd tills jag hittar det ultimata namnet
    Dewin är as coolt namn.. jag hade knyckt det direkt om jag inte redan haft en son son heter David.
    Risken e kanske att man kallas för "Devil" i skolan... men det e ju sånt man aldrig kan gardera sig för.
    Vi har pratat om Ellion....( men det låter lite som alien ) hihi OK Liiite nojig e jag kanske men vi har kört fast totat i namn planeringen. BF om 5 dagar!!
  • knäckis

Hej igenObestämd Nu har vi BF om 5 dagar och kämpar fortfarande med att hitta ett pojk namn.
    Funderat en hel del på Elvis men snacka om att det namnet väcker reaktioner!!!
    Antingen hatar folk det eller så tycker dom att det e coolt, inget mellanting.
    man får ju tänka på barnet som ska bära ett namn som många har åsikter om. Vad tycker du? vet du om det är några barn som får det namnet nu.. om det börjar bli vanligare?
    Syskonen heter Emilia och David men d e inte jätte viktigt för oss att det passar ihop med deras namn då dom e ganska stora.
    Våra andra förslag (som vi lyckats enats om.. Flört)

Mio (Supersött..men passar det men Emilia?) Neo (mest sambon och dotterns ide) Melker (Asså egentligen gillar jag inte hårda namn)

sambon gillar Eskil och jag gillar Samuel
    Snäääälla har du något förslag?

Svar på tråden Spökes namn(t)råd