• meete

Ni som har donerat

Ni som har donerat, hur har ni haft det med mensen efter dontaion?
    Jag brukar vara regelbunden i mina menscykler, o fick min första mens som väntat efter ÄD, men nu... lyser den med sin frånvaro, har bara lättmensärk o har haft sedan ifredags.
    Hur har era menser betett sig efter ÄD? Oregelbundet, som vanligt...?

• Svar på tråden Ni som har donerat
  • Elja75

har du donerat ägg? Vilken hjälte du är!! Har du egna barn också?

• meete

Hjäte vet jag inte, hjältinna kanseke.. =)
    Nej , seriöst, jag känner mej inte som en hjältinna, o jo jag har en dotter som kom till med hjälp av ivf så jag har varit o smakat lite på hur det känns att inte få det barn man så hett efterlängtar. Så därför så donerade jag , man gör vad man kan , liksom...

• Elja75

Jag har funderat på äggdonation,alltså att få ett ägg själv. Tycker du verkligen är en hjältinna som vill genomgå det hela för någon annan!! Helt otroligt. Vill du inte ha flera barn då?

• meete

ElinKj; jo vi blev sugna på en till nu, så vi håller på att försöka på egen hand , de hittade nämligen inget fel på någon av oss under utredning men vi hade försökt så länge att vi blev skickade till ivf iaf. Vi har frysta embryon så vi känner oss inte så stressade om det ej skulle fungera.
    Att jag /vi vill ha fler barn ser/såg jag ej som något hinder för att donera, det känns inte som om jag "ger bort något av mina barn". Jag har gett bort en del som någon annan saknar, lite krångligare än att lämna blod men lite åt samma håll.
    Hoppas du kommer fram till ett beslut som funkar för dig o att du lyckas med det beslutet.

Svar på tråden Ni som har donerat