• Anonym (hur gör ni?)

Min man har köpt en analplugg till mig - men jag tvekar...; tips någon?

Har fått en analplugg i present av min man, men jag tvekar. Har ni erfarenhet av en sådan? Tycker det känns lite konstigt bara själva tanken på att ha den inne vid samlag... Har en we-vibe (alltså en dildo som stimulerar både g-punkten och klitoris) som jag tycker fungerar bra och den ger härliga orgasmer när vi har sex. Den går att använda samtidigt som vi har samlag. Men en analplugg känns som ett steg längre. Vad tycker ni om analplugg? Är det värt kladdet? Gör det ont? Blir man öm efteråt? Använder ni glidmedel?
    Hjälp! :)
    /A

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-12 22:47
    Tack för alla svar. :) /A

• Svar på tråden Min man har köpt en analplugg till mig - men jag tvekar...; tips någon?
  • Anonym (Mini)

Men du TS. Prova den i lugn och ro när du är själv och har en mysig stund.
    Och som sagt, mycket glid och ta det lugnt. Jag tycker det är underbart skönt och verkligen unnar dig den känslan men att ha något i rumpan är inte något som alla gillar.

Sen hoppas jag inte att du ser det som tvång bara för att din man har köpt en till dig. Det är du som ska vilja ha den och tycka att det är skönt. Inte för att han tycker det är fräckt och sexigt.

• Anonym (hur gör ni?)
    Anonym (Mini) skrev 2010-10-24 22:37:39 följande:
    Men du TS. Prova den i lugn och ro när du är själv och har en mysig stund.
    Och som sagt, mycket glid och ta det lugnt. Jag tycker det är underbart skönt och verkligen unnar dig den känslan men att ha något i rumpan är inte något som alla gillar.

Sen hoppas jag inte att du ser det som tvång bara för att din man har köpt en till dig. Det är du som ska vilja ha den och tycka att det är skönt. Inte för att han tycker det är fräckt och sexigt.
    Tack. Ja, jag tänkte testa i lugn och ro först, och se vad jag tycker. Men det blir inte den närmaste veckan... ;) Tack för omtänksam respons. Solig
  • Anonym (Mini)

TS - har du testat än eller "ligger den till sig" fortfarande?

• Anonym (hur gör ni?)
    Anonym (Mini) skrev 2010-11-02 18:34:35 följande:
    TS - har du testat än eller "ligger den till sig" fortfarande?
    Den ligger till sig fortfarande... Har inte haft tankarna åt det hållet på ett tag...
  • Anonym (loveit)
    Anonym (2) skrev 2010-10-24 00:49:29 följande:
    nej och nej.
    .
    Och jag säger ja och ja. Det finns inget som får min sambo att komma snabbare och starkare än att ha något i rumpan samtidigt som hon har min kuk i musen. Plugg, dildo, fingrar, en annan kuk. Hon kommer inom en minut.
  • Anonym (M)

Är det alltid tjejen som ska ha analpluggen? Finns det någon kille som giller det? Ni som har en hemma vem använder den hos er?! Är lite nyfiken, vi har ingen, men är lite sugen på en...

• Petter35
    Anonym (M) skrev 2010-11-03 22:10:35 följande:
    Är det alltid tjejen som ska ha analpluggen? Finns det någon kille som giller det? Ni som har en hemma vem använder den hos er?! Är lite nyfiken, vi har ingen, men är lite sugen på en...
    Tycker inte det behöver vara tjejen som använder den. Fick en av min fru och det händer att det är hon som använder den på mig. Tycker det är väldigt skönt och kan rekomendera det till fler män, även min fru uppskattar att använda den på mig.
  • Anonym

Min kille och jag har en liten dildo som ser ut som en större penna som jag har köpt till honom. Min kille är fortfarande lite osäker på att bli penetrerad. Men det kan vara en nytiig läxa för de män som är penetrationsfixerade? Oj nu gled jag av ämnet. Min man och jag håller väldigt ofta på med min anal och det är kanonskönt. Även han kan vissa gånger vilja bli smekt runt och lite påhälsad.

Prova om han vill, är det tvärnej så kan ju även du få använda den här analpluggen i lugn och ro, kanske enbart du?

• de Robespierre

Det finns väl ett antal orsaker till att vissa använder en butt-plug.

* För att de gillar anal stimulans. Känslan att vara uppfyld där bak när man blir smekt eller har vaginal sex.
    * För att den funkar som uppvärmning inför analsex eller andra anallekar. Muskeln får chans att vänja sig och slappna av.
    * För att det kan kännas lite trängre för mannen (och kvinnan naturligtvis) om man har vaginalt sex samtidigt.
    * För att det känns tabubelagt och förbjudet.
    * För att vissa kan leva ut fantasin om dubbel penetrering (analt vaginalt samtidigt)
    * För att en dildo kräver att någon håller i den (se ovan)
    * För att vissa kan ha med den som en "bestraffning" i rollspel, dvs hon får bära den när man inte har sex.
    * För att den kan användas som en steg när man vill kunna ta emot större saker där bak Man ökar storleken eftersom.

To name a few....

Smaken är som baken = Vissa gillar inte att ha något därbak. Du får känna efter själv. Dock skulle jag som tidigare postare föreslå att du gör det när du är på humör.

Svar på tråden Min man har köpt en analplugg till mig - men jag tvekar...; tips någon?