Vi med manlig infertilitet som ska göra/har gjort ICSI
![Flört Flört](https://www.familjeliv.se/lib/js/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-wink.gif)
Hejsan!
Vad tråkigt att läsa om diskussionerna här, hoppas att ni lyckas snart kalimero. Och välkommen till tråden! Hoppas att du vill stanna hos oss i tråden, även om vi inte har lika lång erfarenhet av denna värld som du. Ni verkar ha gått igenom massor :( Men det är nyttigt att höra er historia och få lite perspektiv på saker och ting.
Tråkigt Phillie10 att det inte blev fler befruktade, men som sagt, så kanske det bara behövs ett? :) Vad är det för åldersgräns på att få föra tillbaka två? Till oss sa de att vi fick välja om det inte var av toppkvalitet.
Hur dåliga är era mäns spermiekvalitet? Min sambos prov var bra mycket bättre denna gång. Jag minns ju inte riktigt vad det låg på förra gången, eller hur många de var. Men denna gången verkade det som att de bara var få.. och inte slöa. Och det han har gjort är att börja äta Apotekets "Man"... ingen aning om det hjälpt till eller om det är en ren slump.
G R A T T I S villsågärna!! Så underbart :) Du får det första plusset i tråden, hur bra är inte det då??? :D
Självklart ska den lill* stanna 9 månader nu!!!!
Nu vill jag ÄNNU mer komma igång med vårt första försök!
Ja, visst är det konstigt det där med att manlighet handlar om att kunna göra barn... vi har sagt som några av er andra också nämnt, att när vi väl står med vår bebis i famnen har vi tänkt berätta. Men innan dess så känner inte jag att jag skulle orka med den pressen som det skulle bli. Folk skulle titta ännu mer på min mage, än vad de gör idag... nej, bättre att låtsas som att det inte är läge nu på grund av en rad orsaker... jobb, resor... m.m. m.m.
Dumt egentligen, men så känner vi!!
Roligt att vi blivit ett litet gäng här, skönt att ni finns som man kan ventilera med och få stöttning!!! :)
Ja fyyyy, sånt där får ju bara inte hända!!! Förstår om du är förbannad! Men just nu så har du ju annat att glädja dig åt som är så mycket viktigare :)
Stort grattis igen!!!