Vi med manlig infertilitet som ska göra/har gjort ICSI
Anlijoos: Dra ner på kaffe och alkohol redan nu men annars kan du göra vad du vill.
Anlijoos: Dra ner på kaffe och alkohol redan nu men annars kan du göra vad du vill.
Anlijoos: Nä det tror jag inte du behöver... eller alltså du kanske inte ska supa dig dyngrak liksom.... ;)
Anlijoos: Kan meddela att jag firade min sista kväll innan FET med 2 glas vin haha... och det visade sig ju bli de sista på vääääldigt länge. ;) Och du, välkommen till IVF-världen på riktigt. You are in for quite a ride! ;)
anlijoos: hm ja just nu är jag dunderförkylt men vet inte om det är graviditeten som gjort mig sjuk eller om jag bara fått det ändå. Men förutom det mår jag fint!
anlijoos: Jag reagerade inte jättestarkt på sprayen heller... var glad om slipper biverkningar! :D
cattm: Nej vad tråkigt! :( Hur många försök har ni gjort nu? Förlåt mitt guldfiskminne....
anlijoos: Jag var helt nedreglerad och fick blödningen som jag skulle, men fick fortsätta spraya ett par dagar extra antagligen just för att inte förstöra deras tidsplaneringar. Tror jag sprayade i 3 veckor ungefär och sprutor i 10-11 dagar... minns inte exakt längre. Din klinik försöker nog styra din behandling så det inte krockar med påskhelgen... det är ju slöseri på försök och resurser även för deras del om det hamnar fel och man kan undvika det...
Lycka till alla!! :)
phillie: Tack allt är bara bra. Graviditetskrämpor har jag men det tar jag gärna... ;)
phillie: I ärlighetens namn är det sjukt jobbigt med vissa krämpor men vågar inte riktigt klaga i trådar likt denna... för jag vet hur bortskämd man låter. Och jag är SÅ tacksam över hjälpen vi fått!!
phillie: Det är nog oftast därför det skapas gravidtrådar efter en "vänta på plus tråd"... för man inte vill stöta sig med dom som fortfarande kämpar. Så jag klagar mer här hemma för maken än i IVF-trådarna. :P