Vi med manlig infertilitet som ska göra/har gjort ICSI
Kram
Grattis Marythe till plusset!
Underbart :)
Stort lycka till i fortsättningen nu!!
habanita: åhh... vad tråkigt men skönt att du ändå verkar se det positiva. kram!
Beklagar alla minus och andra tråkigheten här inne
Hoppas verkligen ni alla lyckas en dag.
I morgon börjar en ny serie som heter "Barn till varje pris" på SVT1 som åtminstone jag kommer följa!
Tack! :)
Vi ska träffa Karin Gunnarsdotter. Jag hoppas hon är bra :) vet du om det görs några undersökningar eller så på infomötet, eller diskuterar man bara igenom hur allt kommer gå till?
Vi ska göra IVF(eller ICSI som jag tror det blir) pga alldels för få antal spermier. I senaste provet hittade de knappt 1 miljon. Men de som fanns var friska och simmade duktigt åt rätt håll å så :)
Jag är på dag 5 på onsdag så jag hoppas inte vi behöver vänta ytterligare en cykel, utan att vi (eller jag) får börja med spray direkt på dag 21
Har idag testat på självaste testdagen! Fattar inte hur jag kunde hålla mej...
Och fick fram ett plus !!!
Kan inte fatta att det är sant!? Vilken julklapp!
Grattis massadillan och habanita!!! Underbart :)
Hej tjejer!
Så roligt att denna tråd lever vidare, som någon säger så har den funnits sedan 2010!
Vi är många som fått (och får!) stöd och hjälp här. Många har också fått sina efterlängtade bebisar, däribland jag. Även om det faktiskt inte blev ICSI för oss utan IVF då mannens spermier var "för bra" när det var dags :)
Så fortsätt kämpa, snart är det er tur!
Kram från TS