Vi med manlig infertilitet som ska göra/har gjort ICSI
![](https://www.familjeliv.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-wink.gif)
Lite uppdatering från mig är att det känns rätt okej att ruva. Jag var rätt nere efter att inte ha fått något toppembryo och inget till frysen, men nu känns det okej. Jag har nog mentalt ställt in mig på att det inte blir något denna gång, eller så lurar jag mig att jag har ställt in mig på det för att inte bli så ledsen för nånstans hoppas man ju ändå till motsatsen är bevisad. Jag är på RD5 idag. Har innan inte tänkt "fusktesta" men jag kommer nog inte klara mig ända till nästa fredag, den 20/5 då jag har officiell testdag så det blir ev ett test i helgen då jag är på RD 8-10 nånting...om jag inte ångrar mig till dess förstås
Åh tack för positiva historier frugg & Toyota10! Det behövs :) Tänk om mina embryon blir 2 bebisar... det vore ju helt galet. Jag vet att chansen finns, även om den är liten.
Idag har jag till och från haft ordentlig mensvärk och haft hugg i nedre delen av magen. Känns lite tidigt att få mens redan väl? Hur räknar man, jag började med spray på dag 21, höll på i 3 veckor, sprutade i 2 ungefär så jag har eg ingen aning om när jag förväntas få min mens nu, nån som vet?
Kram!
Stor kram tebax!!