• HaBaNiTa

Vi med manlig infertilitet som ska göra/har gjort ICSI

anmaelli skrev 2011-07-08 14:20:16 följande:
    Ja, det var i v 6-7 nånting som de kunde se det. Det var ju två små då, men den ena förlorade vi. Är dina barn pojk/ flicka? När har du BF? Jag nojar mig nu för MA eftersom jag mår så bra... Alltid är det nåt
    jag har BF den 11 mars och jag har en av varje sen innan Flört har du några barn sen innan??? kram
  • HaBaNiTa
    Tack till alla som har grattat mig ;) på söndag morgon ska jag ta ett digitalt test för att kolla vilken vecka den visar. Pirr pirr uppdaterar då med bild ;) Kyss
  • HaBaNiTa

Hej allihopa kunde inte hålla mig då symtomen är så starka nu så jag var tvungen att ta det digiala här kommer den ;) nu är det mer verkligt Hjärta

• HaBaNiTa

Hej alla mina fina tjejer i denna tråd! Måste bara meddela att vi är på väg till gynakuten då jag började blöda för en stund sen :( är så jäkla ledsen och kan inte sluta grina!

• HaBaNiTa

Kom precis hem. Läkaren kunde inte säga om det var missfall eller inte då det är för tidigt att säga då jag är i v4+6 o man kan inte se fostret föränn man är i v6+ men jag blöder inte mer och slemhinnan är lika tjock som den ska vara i en normal graviditet. Så de tog hcg prov och jag ska få en tid för VUL i v6+3 och ett nytt hcg prov för att kolla om hormonerna har gått upp eller ner. Så det är bara o vänta :-/ blöder inte längre. Läkaren sa även att blödningen kan bero på alla hormoner som jag äter och den behöver inte komma från livmodern utan kan komma från livmoderhalsen eller slidan. Nu ska jag försöka sova puss på er

• HaBaNiTa

Pratade med en BM på gyn nyss och hon sa att eftersom jag inte har ont eller inte blödit något mer än den där timmen i sön så ska jag inte vara orolig för missfall. Att det är jätte vanligt att man blöder så här i tidig graviditet. Att jag fortfarande ska se mig själv som gravid och ännu mer eftersom jag fortfarande känner symtom. Vågar jag hoppas?!?!?!

• HaBaNiTa

Tack anlijoos det värmer sååååå mycket ska du veta. Jag hoppas verkligen att våran bebis håller sig fast där inne kram

• HaBaNiTa

Tack finaste tjejer ni väcker hopp hos mig och den extrema tröttheten jag har haft i två dagar gör också det puss o kram

• HaBaNiTa

Grattis finaste anlijoos är såååå glad för din skull underbart att ni fick se eran bebis puss o kram

Svar på tråden Vi med manlig infertilitet som ska göra/har gjort ICSI