Love: Fint att bebisarna växer och verkar mår bra! Men skitjobbigt att vara orolig för tappen och att det ska sätta igång! :( Hur mkt kan man vila egentligen?! Och det där med kortisonet verkar ju urknasigt - det är klart att de borde ge dig det! Om jag har förstått det hela rätt så är det två doser man ska få antingen inom 24 timmar eller med 24 timmars mellanrum.. Ring imorgon och fråga, det hade jag gjort!
Ang sovplats och så så har vi också tänkt att de får sova i samma säng till en början, så länge de får plats. Sedan får de dela rum tills vi ev flyttar någon gång i framtiden.
Jag håller med; Yasmin - gud vilken energi! :) Härligt! Vi håller på att fixa med sonens nya rum, men det är min man som står för det. Jag har iaf tvättat upp en massa småkläder och lakan och så. Det orkar jag någorlunda. En tvätt varannan dag...
Idag har jag varit yr och känt mig lite konstig, men jag tror att det är trötthet mest. Och att de små busungarna lever runt som gymnaster där inne, mest hela tiden. :) Underbart, men också lite påfrestande när man vill ha lugnt och vila.
30e veckan inleds idag. Det känns som en dröm!
Kram på er!