Precis fått reda på att vi väntar tvillingar i maj 2011!!!
Jag är i v.21+4
Jag är i v.21+4
Tänkte jag kunde slänga upp en bild från dagens mage... V.22+2 idag
(Inser nu att jag nog kommer bli gigantisk )
Jag ska iväg på ultraljud imorgon för att se att "tvilling 2" håller sin kurva (den som var 9 "dagar" mindre av dom).
Ska bli kul att se dom små liven igen.
Här sparkas och puttas det så fort jag sitter still, framförallt på eftermiddagarna och kvällarna. Det syns utanpå magen hur de far fram därinne. Börjar så smått fundera på hur de verkligt ska få plats där flera veckor till
I övrigt har vi det rätt lugnt på jobbet just nu, så jag får sitta mycket still med datorarbete, så foglossningen känns inte av så mycket. Men är det en dag då jag gått eller stått mer än vanligt så känns det en hel del framåt kvällen. Även börjat få lite ont i ryggen och kring revbenen...
Det gick bra. De båda följer sina kurvor. 1:an ligger ganska långt ner och båda med huvudet neråt (fast det kan ju såklart ändras flera ggr om ).
De vägde 490g och 560g. Var kul att se dom igen, fick profilbilder på dom denna gång också (förra gången ville dom inte vara med.)
Så, nu är det bara vänta 4 veckor till på nästa ul...
Någon mer som fått förskräcklig halsbränna?
Jag fick halsbränna mina tidigare graviditeter, men den här gången är det verkligen dubbelt så mycket
Love83: wow, vilken mage
Love83: Loke och Troy är jättefina namn tycker jag