mugglesfan skrev 2010-11-19 10:55:49 följande:
Love83: vad kul, då får vi följas åt. Vad hade ni för ursprungligt BF? Vi har 28/5-2/6 (lite olika bud om man frågar BM el om man går efter när jag hade äl
). Jag önskar så att jag kunde se det mer positivt men känner att jag har överrösts av information kring alla risker. Var så glad när jag äntligen blev gravid igen men lite av glädjen har försvunnit då jag tänker på allt som kan gå fel
Vet hur det känns jag hade det jätte jobbigt i början att ta till mig men nu känner jag bara att man längtar, men jag var väldigt nesdstämd och nästan deprimerad de första veckorna vet inte varför men tror faktiskt att det är normalt att man kan känna lite ångest inför det här dessutom är det ju faktiskt 2 barn man kommer få och inte ett och bara det gör ju att man känner lite bekymmer för hur man ska orka. Hur gör man när man har tvillingar var det första jag tänkte på när vi fick veta, känner ju ingen jätte väl med tvillingar så man känner sig lite ensam man har ju så mycket frågor, kan man amma 2?? hur ska nätterna fungera alla mina barn har legat hos mig de första månaderna oc funkar det med 2 barn tror inte det! mycket funderingar.. men det ordnar sig nog