Precis fått reda på att vi väntar tvillingar i maj 2011!!!
FrökenJo: grattis!!! Vilka sötnosar! Vill gärna höra mer detaljer, även om det inte är så roliga detaljer.
Jäntan: grattis till er med!
Love: förstår dig att du ger mer ersättning. Jag kommer antagligen få vandra samma väg... Men men, det viktigaste är att man får sova så att man orkar med sin familj och de små sötnosarna!
Jag har fått slem på papperet (större klumpar) nu i några dagar, funderar på om det är slemproppen som släpper i omgångar(?). Men som jag kommer ihåg det så är det ännu mer när den väl släpper på riktigt. Igår kväll såg jag även en liten blodfläck och så hade jag konstiga känningar i livmodern. Låg där i sängen och stressade upp mig över att BB-väskan inte var packad. Tänk om vi skulle bli tvungna att sticka iväg hux flux liksom. Så var tvungen att gå upp och packa den mitt i natten, sedan kunde jag äntligen somna Nu har det lugnat sig även om jag har lite hårda sd, så vi får se. Är i v35 nu så det är ju eg lugnt om de vill komma...
Ingen hittills har fött vaginalt väl? Du blir nog först ut Yasmin! Blir spännande att höra din story sen