YasminH skrev 2011-05-14 16:53:14 följande:
ErikaMaria: Vilka fina välmående pojkar! :) Grattis!! Skönt att du fått komma hem nu också.
mugglesfan: Skönt att du också fått en drömförlossning! Ser fram emot att få se en bild...
Jag är supernöjd med min på 7 timmar från vattenavgången hemma... :) Fasade för att det skulle bli 30+ timmar som förra gångerna! :O
Jag har inte mått så värst bra senaste veckan dock, tröttheten pga lite sömn på nätterna gör att jag går som i en dvala hela tiden med bultande huvudvärk då o då... :( Min man blev magsjuk i förrgår, dessutom så vi var tvungna att be min mamma att komma hit och hjälpa oss lite med vardagen. Jag får ta hela nattpasset själv dock och sen dagen med amning mm. Inatt hade jag frossa mitt i natten... Kul nästan jämt mao! :( Sen tittar man på bäbisarna och orkar på nåt sätt lite till... det kommer nog bli lättare med tiden dock och jag härdar ut. Tänkte boka tid hos BM på måndag för att kolla mitt blodtryck för säkerhets skull.
Nu är mina tvillingar en vecka gamla och dubbelamningen flyter iaf på som det ska.
Ha det bra allihopa och jag håller tummarna för dig annelian!
flickor * :D hehe