• piaärglad

Itrim och nu gravid

Hej har gått på Itrims viktminskningsprogram sen 11 sep- körde 3 veckor rivstart o sen gick över på snabb. Gått ner ca 10 kg. Jättekul! Men idag plussade jag som gravid! Överlycklig men jätterädd att jag skadat barnet. Tror ni dieten kan ha skadat ett sånt litet barn???

• Svar på tråden Itrim och nu gravid
  • Jalapeno

först och främst grattis!!! framförallt graviditeten men även viktnedgången

prata med dom, för du har väl en coach? vet du när du blev gravid? under 3 veckor med bara soppa kanske det inte är så himla lyckat men var det precis i början lever ju ägget på sin gulesäck och då borde det inte göra någon som helst skillnad.

• Mandelspån

Jag fick inte i mig någon mat under mina första veckor som gravid utan spydde bara som en gris. Det ska inte vara någon fara för bebisen då den tar vad den behöver ändå. Det är väl isf om de blandat i nåt skumt i sin mat. Hör med dem!

• Sixtenssons

det tar rätt många veckor innan embryot sedan foster lever utav dig så ingen fara alls nu men kolla upp hur det är efter typ 7-10 veckor..

Grattis till båda sakerna!!

• Alcaviola

Självklart är det ingen fara! Grattis

• Lii02

Hej

Det var ju ett tag sedan detta inlägg.

Men ville höra ändå. När du gick på itrim och blev gravid. Hur gick det med ditt medlemskap? Kunde du avsluta? Pausa? Vet du vilka regler som gäller?

Tack på förhand!

Svar på tråden Itrim och nu gravid