• Hallonröd

Tycker du om riskakor?

Jag gillar riskkakor. Kan äta dem som de är men godast är det om man har någonting på...keso eller någon annan röra. Ost funkar också bra Flört

Hur äter du dina eller gillar du inte riskakor?

Motivera gärna {#emotions_dlg.flower}

// Bad sound kills good music...
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Tycker du om riskakor?
  • Lathundarna

Missbrukar Cheddar-smaken

• Pyl

Brukar mumsa på dem i bilen, när jag kör längre sträckor. Jag låtsas att de är ett nyttigt alternativ, men det är de säkert inte? säkert massa glutamat : (  

• Hallonröd
    Pyl skrev 2010-10-16 17:38:54 följande:
     Brukar mumsa på dem i bilen, när jag kör längre sträckor. Jag låtsas att de är ett nyttigt alternativ, men det är de säkert inte? säkert massa glutamat : (  
    Nej jag tror inte att de är så nyttiga som man först trott faktiskt...om man nu ska se till tillsatser som
    glutamat etc.Obestämd 
    // Bad sound kills good music...
  • Bedan

Nej jag har aldrig gillat riskakor. Tycker att de är som frigolit.

• Serla

Jag tycker att riskakor är rätt gott, men de luktar förfärligt.

• Halkatla

Bukfylla. KAN äta dem om jag är hungrig och inget annat finns att tillgå, men jag gör det inte frivilligt.

• Stor mamma

Mums, pizza och sourcream är mumsiga. Knaprar som de är men kan lägga röra på dem också

• IsDimma
    Little Ms Chatterbox skrev 2010-10-16 16:11:42 följande:
    Nää usch och fy. men barna tror ff att det är kakor Så det kan få någon gång för att de gillar det. Ena sonen har mjölkproteinallergi så han kan bara äta riskaka neutral och han gillar inte pålägg heller så det blir... Kräks men han gillar det.
    Men det är ju så den är bäst. Utan smak och utan något på
    The less you open your heart to others, the more your heart suffers.
Svar på tråden Tycker du om riskakor?