• Lillan15

Vi som äntligen blivit gravida via IVF Bf Juni/Juli 2011

Trevlig helg på Er alla! Undrar hur det är med Frida o lilltjejen och Skruttfia o lillan? Någon som vet nått?
    Solig Gravid

• Lillan15
    Skruttfia o Mammiz, skönt att höra att ni mår bra, och att ni snart får komma hem.
    35+0 idag, tiden segar sig fram. Det mesta är ordnat här hemma. Ska börja packa BB-väskan denna vecka. Känner bara att det inte är någon brådska med det. Jag får säkert gå till V.42... Bor 5 km från sjukhuset.
    Strax: Vilken vagn ska du ha? Härligt att det är bra med lilla tösen. Ha en bra kväll tjejer Baby
  • Lillan15

Skönt att få komma hem Mammiz! Undrar hur det är med Frida och lilla tösen? Trevlig helg på Er alla Hjärta Solig
    Jag börjar bli less nu, men det är 4-6 V. kvar...
    Storlängtanefterliten: Har du förvärkar el. har du fått bebis nu?  

• Lillan15

Hej på er alla! Trevlig helg Skål Jaha då har man åkt på urinvägsinfektion då, fått antibiotika idag. Akkie77 lycka till med vändningsförsöket. Håller tummar o tår för dig. Hoppas våra bebisar kommer snart. Jag är dock bara i V. 36+4 idag. Hoppas bebis kommer tidigare. Less nu. Undra hur det är med Frida1010, hennes lilla kom ju för 1 månad sedan 29/4. Ingen som hört nått från henne? Har ni fixat allt hemma nu? Vi har inte hämtat vår vagn ännu, men den finns på Barnens hus. Kram på er Gravid 

• Lillan15

Frida, skönt att höra från dig, har tänkt mycket på er. Även skönt att bo på hemsjukhuset. Jag är super less nu. V. 37+0 idag. Hur ska man fördriva de sista veckorna tro. Har putsat fönster i hela huset nästan. Köpt de saker vi ska ha. Dock inte hämtat vagnen. Blir kanske i veckan.
    Angelica: Lyckades på 2:a försöket, manlig faktor. (ivf/icsi).
    Ha en bra dag alla! Kram på Er Solig 

• Lillan15

Storlängtanefterliten: Grattis till William! Fint namn. Min sambo gillar skarpt det namnet. Dock så heter  min kompis son det, så vi kan tyvärr inte kalla vår son det. 
    Frida: Åhh såå skönt att vara hemma! Kul att tjejen växer bra oxå. Själv har jag 10 dagar kvar till BF. Tiden segar sig fram. Jag är super less nu...   Har dessutom foglossningsvärk dagligen, svårt att gå och vända mig i sängen.
    Lägg gärna ut något kort på era små guldklimpar Nalle Kram på Er alla Solig

• Lillan15

Frida o mammiz: Vad heter era små? Kul att läsa om framstegen... Må så gott, kram på Er Hjärta

Svar på tråden Vi som äntligen blivit gravida via IVF Bf Juni/Juli 2011