• Mammiztill2

Vi som äntligen blivit gravida via IVF Bf Juni/Juli 2011

AKIG skrev 2010-10-19 16:09:20 följande:
    De kommer att börja me att skicka mig en rimmiss för blodprov innan annat utesluts!
    Varför ska jag behöva ut sättas för samma sak igen...? orka....

Testa i morse oxå å det var negativt så det är såklart kört, men varför kan jag inte bara blöda som alla andra så att vi kan börja om..! Gråter
    progestornet kan väl vara en bidragande orsak?
    varför ska du ta blodprov? kolla beta hcg?
    hoppas du slipper skrapning :(
  • Mammiztill2

jag gick/går hos Öresund klinken

Lilli77, 3:e IVF (FET), BF 16 juni
    Inanna68, 1:a IVF (FET 1), BF 16 juni
    Mumsa73, 3:e FET, BF 19 juni
    Mammiz, 2:a IVF, BF 20 Juni
    Frida1010: 2:a IVF(icsi) 4:e återföringen. BF 23 juni

• Mammiztill2
    Inanna Li skrev 2010-10-19 16:54:58 följande:
    Jag går på IVF-kliniken i Göteborg. Har tid för VUL på måndag. Känns nervöst fram till dess.
    Räknar dem att man ska kunna se hjärtat slå då?
    vilken vecka + dag är du i då?!
  • Mammiztill2

När räknar man att kunna se hjärtat slå.? Såg idag att mitt barn har lov då jag ska in på kliniken.

• Mammiztill2

Okej. Då får jag lösa situationen på något sätt.. Vill inte riskera komma dit och inte se hjärtat slå.

• Mammiztill2

Ja hade en tanke och bytt men ja är sån person som inte klarar av ev besked och att ja ska leva i ovisshet, och sen fått läst om 'alla' som fått se hjärtat slå. Jag var så orolig då jag väntade dottern. . Någon annan som fått problem med tarmarna?

• Mammiztill2

Jag har i bland ont i äggstockarna, hård i magen, små illamående känns som ja måste äta väldigt regel bundet. Får lite kväljningar av vissa dofter. Väldigt trött, brösten gör bara lite ont. Vet inte om ja börjat känna av från min fog, har fått ont tidigt i de andra graviditeterna.

• Mammiztill2
    MillaPo skrev 2010-10-21 08:12:00 följande:
    Jag har tok-ömma och svullna bröst, lite växtvärk på kvällar och mornar, trött mest hela tiden, hård mage och nått diffust illamående på kvällen. Går in i vecka 6+0 idag Glad Om två veckor är det VUL och vill bara spola fram tiden...
    Grattis till ny vecka
    Visst vore de skönt o tiden bara sprang iväg nu i början..
    Tok längtar
  • Mammiztill2

Ja man går ju bara och väntar på vul då ligger du 4dagar före mig. Jag mår bra, önskar emellanåt man kände mer..

• Mammiztill2

Önskar er alla en trevlig och skön helg. Må så gott allesammans

Svar på tråden Vi som äntligen blivit gravida via IVF Bf Juni/Juli 2011