• Mammiztill2

Vi som äntligen blivit gravida via IVF Bf Juni/Juli 2011

Strax vad härligt att bebis var så 'stor' . Var de 3D ni fick göra? Härligt att de börjar närma sig nu och skoj med alla sakerna som väntas komma.

• Mammiztill2

Vanlig. Ul tycker ja gör mer otäcka bilder. Tyckte mitt barn såg ut som en scream ansikts mask. Känns taskigt och säga de men ja tyckte de såg otäckt ut. .. Som tur var kom de ut en vacker son vi har vart inlagda på mitt närmsta hem sjukhus. Idag efter 10veckor som inlagd blev vi utskrivna. Men i morgon blir vi sk inskrivna på vårt större hem sjukhus. Så i morgon börjar hemsjukvården komma hem till mig, oss. Vad roligt att din vagn har kommit. Mysigt att sätta ihop den sen

• Mammiztill2

Vad roligt att höra i från lite fler människor

• Mammiztill2
    Mumsa73 skrev 2011-05-27 21:06:35 följande:
    Idag har jag packat hela BB-väskan med necessär och allt. Lite mensvärk från och till. Så trött på att vara gravid och otymplig som bara den. 36+4 idag. De får gärna komma på måndag då jag är i vecka 37+0!

Spännande nu när det snart blir bebis-boom här! :)
    Hoppas verkligen att dina små kan komma ut snart. jag längtar efter att få läsa om alla i tråden har fått sina små. Skönt att du fått BB väskan packad och klar.. ska ert barn i väg tll barnvakt den dagen de sätter igång? eller kommer någon hem? annars om barnet ska iväg att packa en väska som står klar med kläder o de nödvändigaste.
  • Mammiztill2

Frida vad Härligt att höra i från dig. Vad stark och duktig er lilla tjej är. Förstår att de måste vara underbart att få komma till ert hem sjukhus. hur många grader har hon i sin värme säng nu? Har de sagt något om när ni kan få komma hem? Hann ni ta försäkring på henne? Kramar

• Mammiztill2
    Angelica16 skrev 2011-05-29 15:44:21 följande:
    Hej hoppas in här. Ska börja med IVF denna månad. Skulle vilja höra hur många gånger ni fick försöka innan det gick. Läkarn gav oss 40% att lyckas
    2 försök tog de. sista gången fick vi 30-33% chans att lyckas.. gjorde långa proceduren båda gångerna
  • Mammiztill2

Akki. Hoppas liten stannar kvar med huvudet neråt! Ha en fortsatt fin dag

• Mammiztill2

Lycka till idag då Ni ska iväg idag

• Mammiztill2

Kommer de inte en ordentlig blödning snart så ring kliniken så får de ta en titt så att allt ser bra ut

Svar på tråden Vi som äntligen blivit gravida via IVF Bf Juni/Juli 2011