Vi som äntligen blivit gravida via IVF Bf Juni/Juli 2011
Strax vad härligt att bebis var så 'stor' . Var de 3D ni fick göra? Härligt att de börjar närma sig nu och skoj med alla sakerna som väntas komma.
Strax vad härligt att bebis var så 'stor' . Var de 3D ni fick göra? Härligt att de börjar närma sig nu och skoj med alla sakerna som väntas komma.
Vanlig. Ul tycker ja gör mer otäcka bilder. Tyckte mitt barn såg ut som en scream ansikts mask. Känns taskigt och säga de men ja tyckte de såg otäckt ut. .. Som tur var kom de ut en vacker son vi har vart inlagda på mitt närmsta hem sjukhus. Idag efter 10veckor som inlagd blev vi utskrivna. Men i morgon blir vi sk inskrivna på vårt större hem sjukhus. Så i morgon börjar hemsjukvården komma hem till mig, oss. Vad roligt att din vagn har kommit. Mysigt att sätta ihop den sen
Vad roligt att höra i från lite fler människor
Lycka till på måndag.
Frida vad Härligt att höra i från dig. Vad stark och duktig er lilla tjej är. Förstår att de måste vara underbart att få komma till ert hem sjukhus. hur många grader har hon i sin värme säng nu? Har de sagt något om när ni kan få komma hem? Hann ni ta försäkring på henne? Kramar
Akki. Hoppas liten stannar kvar med huvudet neråt! Ha en fortsatt fin dag
Lycka till idag då Ni ska iväg idag
Kommer de inte en ordentlig blödning snart så ring kliniken så får de ta en titt så att allt ser bra ut