• Mammiztill2

Vi som äntligen blivit gravida via IVF Bf Juni/Juli 2011

AKIG skrev 2010-10-18 19:18:08 följande:
    Jag har typ haft en orolig känsla hela dagen så jag testa när jag kom hem förut...men det borde blivit svagt iaf om det var nått så här gråter vi floder och funderar på hur vi ska orka!
    Har du något mer test här hemma för att kunna testa i morgon bitti?
    -Jour apotek?

Tar du progestorn? hur många tar du per dag?

Du testade väl plus i Fredags med?
    Hur var ditt plus då? svagt, starkt?
  • Mammiztill2

AKIG fy vad orättvist, du, ni har redan vart med om tillräcklig. Men vad fick dig att tro detta? Sänder över bamse kramar vilken chock

• Mammiztill2

WANI. Välkommen har missat ditt inlägg. Hur ser din,er historia ut? LINDABELL. & FRIDA1010. Välkomna ni med bara hoppa in i gänget

• Mammiztill2

AKIG varför du inte har fått blödning ännu kan bero på progesteronet. Men hoppas de var fel på testet. Låter konstigt hormoner kunde gå ur så snabbt. Ja fattar inte riktig. Gumman då

• Mammiztill2

AKIG ring läkare i morgon kramar

• Mammiztill2
    Charlotta71 skrev 2010-10-19 07:59:55 följande:
    Typ samma sak som för AKIG....

Lördagens positiva resultat har visat sig negativt med sjukhuset i morse, fattar ingenting...... Jag har ingen mens vilket jag ALLTID får två veckor efter äggplock.

Troligen har en liten stannat för en kort stund men ville inte vara med längre...

ENORMT TUNGT NU......

Väntar på att sjukhuset ska ringa.

Kram
    Men vad säger du, inte du med?!
    vad fick dig att testa igen, och på sjukhuset?!
    Kramar i fång
    AKIG skrev 2010-10-19 08:57:18 följande:
    Stackare jag vet ju som sagt hur du känner.....Gråter
    Hur går de för dig? har du fått tag på din läkare?!
  • Mammiztill2
    karin855 skrev 2010-10-19 09:21:34 följande:
    idag ska dem ringa från kliniken om mitt resultat... och boka tid för VUL om ca 3 veckor, sån ångest inför detta för sist ja var på sånt VUL så hade fröt dött tidigt då man inte kunde se nått förutom gulsäck o sånt men inget tillstymmelse till foster.fick komma tillbaka v 9 för nutt vul för att vara säger men visade samma sak så sen fick jag göra medicinsk abort,det var såå hemskt.

Kram på er!
    klart de ska gå bra denna gången! har du testat dig i morse?
  • Mammiztill2
    Charlotta71 skrev 2010-10-19 09:42:36 följande:
    Jag har talat med sjukhuset och varit iväg och lämnat blodprov på SÖS på morgonen.
    Troligen så har "det" fäst men "lossnat" igen och därför fick jag förhöjda gravidhormon och testet visade positivt i lördags.
    Idag när jag testade på TD enligt sjukhuset så visas ingenting.

Det är bara att vänta på besked i eftermiddag och jag är HELT inställd på att det inte är något utan kör igång med ny behandling snart igen. Skulle gärna göra det på kommande mens men vet inte hur HS ser på det.

Kram
    Men usch då
    Håller tummarna in i det sista..

Brukar kliniker inte säga att man ska ha en "egen" mens emellan? Bäst o höra med kliniken
  • Mammiztill2
    Charlotta71 skrev 2010-10-19 10:12:46 följande:
    Mammiz, jo klinikerna brukar säga det men jag ska försöka förhandla eftersom jag absolut inte har tiden på min sida.....

Vi har redan gett upp. Ett test kan inte visa fel.

Kram
    Har ni fått pröva att göra AHA på ert ägg?
  • Mammiztill2
    Charlotta71 skrev 2010-10-19 10:47:45 följande:
    Nej, jag har hört talas om AHA men vet inte riktigt vad det är. Är det när man gör så att ägget fastnar bättre?
    Japp de stämmer
Svar på tråden Vi som äntligen blivit gravida via IVF Bf Juni/Juli 2011