Vi som äntligen blivit gravida via IVF Bf Juni/Juli 2011
Jag har typ haft en orolig känsla hela dagen så jag testa när jag kom hem förut...men det borde blivit svagt iaf om det var nått så här gråter vi floder och funderar på hur vi ska orka!
Jag har typ haft en orolig känsla hela dagen så jag testa när jag kom hem förut...men det borde blivit svagt iaf om det var nått så här gråter vi floder och funderar på hur vi ska orka!
Nej det har jag inte....tror säkert att det stämmer...livet är bra orättvisst iaf!
Tar progesteron 3 ggr/dag
Japp i fredags testa jag + och det var starkt och stod Gravid, så världen har nu rasat för oss kan man säga!
Jag tyckte att alla mina symptom försvann på ett tomt och konstigt sätt......bara illamående kvar och det är nog bara rädla och nervositet antar jag!
Nja här bor vi på landet så det får bli att ringa läkaren imorgon och se hur jag ska göra!
Tack för ert stöd iaf!
De kommer att börja me att skicka mig en rimmiss för blodprov innan annat utesluts!
Varför ska jag behöva ut sättas för samma sak igen...? orka....
Testa i morse oxå å det var negativt så det är såklart kört, men varför kan jag inte bara blöda som alla andra så att vi kan börja om..!
Jag har inte fått hem lappen för remiss än men hoppas på att jag ska få den idag!
Hej igen tjejer!
Är allt fortfarande inne och läser era inlägg trots mitt missfall i oktober.
Är såklart liiite avundsjuk på er alla men nångång blir det väl vår tur!
Har iaf varit inne på en operation nu av mina två endometrioscystor så nu ser vi framåt och väntar spänt på nästa ivf försök...
Lycka till alla!
Kram