Vi som äntligen blivit gravida via IVF Bf Juni/Juli 2011
VUL : 12/11 kl. 10.20
VUL : 12/11 kl. 10.20
Skall då vara i V. 8. Åh va nervös jag blir... Kram på Er
Kan någon ändra mig, toyota10? Vul
Toyota10: 10/11 (8+2)
jag längtar såå... Grattis alla som fått se det lilla slå så fint, vilken härlig känsla!
Hej! Tjejer. Läser om er varje dag. Har inte så mycket att skriva själv. Jag skall på VUL på onsdag, ska då vara 8+1. Längtar, men känner mig nervis oxå. Illamåendet finns med mig varje dag till och från. Dock inga kräkningar. Brösten ömmar av o till. Tröttheten finns oxå där. Äter mer än vanligt, konstant hungrig känns det som. Väntar med att boka in MVC förrens jag varit på VUL. Har ni andra varit på MVC? Ha det så gott, och lycka till tjejer
mammiz81: Varför gör du så många UL? är inte allt som det skall? Hoppas verkligen att jag får se lill på ons.
Nu blir jag osäker. Jag räknade så här: Dagen efter ÄP är dag 1. 2 veckor har ju redan passerat, blir då 2+1.
Då skulle jag vara 8+1 i morgon. Gjorde ÄP 27/9=6 veckor sedan. Hur räknar du?
KUB testet tar jag oxå. bra underlag, om man skall göra fostervattenprov eller ej. Görs KUB på alla kvinnokliniker i Sverige?
Hej på Er! Gick bra på VUL idag. Allt såg bra ut och lill slog. Blev så glad. Fick en bild oxå, då sambon inte kunde vara med idag. 8+2 idag. Kram på Er alla i tråden, och lycka till själva
Hej på Er! Kan någon vara snäll och lägga till ett fint på mig?! BF 20/6 2011
Trevlig helg!
Hej på Er tjejer! Varför går ni på så många UL? Jag är i V.9+6 och har bara varit på 1. Har inte något fler inbokat heller. Var på VUL i V. 8+2, och då var embryot 14 mm runt där i alla fall. Mår bra. Lätt illamående, lite ömma bröst. Hungrig ofta. Inte gått upp något i vikt. Trevlig helg! Kram på er alla