• AKIG

Vi som äntligen blivit gravida via IVF Bf Juni/Juli 2011

Blir bra det! Glad

• AKIG

Vi kan stanna kvar här.......vet bara inte hur jag får bort min!

• AKIG

Försökt blivit gravida sen sommaren 2007, 3 pergotime kurer, innan vi fick göra vår första ivf januari 2010.
    2 ägg till mig inget till frysen testa + men tyvärr såg vi inget hjärtlju på vul i vecka 8+0, och lilla stjärnan vill einte komma ut heller så 1 månad senare blev det skrapning!

Nu har vi som sagt gjort ivf 2 och lyckats fått ett + igen och hoppas att detta nu ska gå bra!
    Har inte ringt mottagningen än och fått tid för vul än, ska göra det på måndag.

Har säkert glömt nått men fråga mig isåfall Skrattande

• AKIG
    Mammiztill2 skrev 2010-10-15 22:12:54 följande:
    Får jag fråga vad felet är som gör att ni fått göra Ivf? Pergo time Tog jag 18 st behandlingar, tror de var på dem ja lyckades bli gravid på.
    Inget, men under pergo växte inte mina ägg alls typ.
    Sen har jag en endo cysta..som säkert krånglar, men "felet" är ofrivillig barnlöshet!
  • AKIG
    Mammiztill2 skrev 2010-10-15 22:23:50 följande:
    Känner mig konstig, men de måste hänga i hop med graviditeten. . . Akig. När var de du gjorde Et?
    Hoppas du mår bättre idag!

Jag gjorde ET 29/9 du då?
  • AKIG
    Mammiztill2 skrev 2010-10-16 12:42:11 följande:
    AKIG . Har du bf den 19e då? Jag fick tillbaka vårt lilla guldägg den 30e. Jag mår fortfarande små illa till och från. Men lika bra att vänja sig
    Jag vet inte riktigt men runt där iaf tror jag.. Flört
  • AKIG
    Mammiztill2 skrev 2010-10-17 09:51:11 följande:
    Tycker inte testet har blivit ngt direkt nämnvärt starkare, spec. känsla i u-livet.
    haft en del värk i går kväll tidigt i morse.

vet inte om testens resultat kan ha ngt med att jag drack mycket igår kväll
    OKi vad är det för slags värk Du har då?
    Förra gången tog det faktiskt några dagar efter TD för mig innan det blev mer starkt.....

Jag har oxå molvärk av och till och det sjka ju vara normalt!
  • AKIG
    Piggelin80 skrev 2010-10-17 10:27:44 följande:
    Hur mår ni andra? Jag känner mig som jag håller på att bli sjuk hela tiden. Lite lätt yr och illamående i princip hela dagarna. För några dagar sen började jag få avsmak för mat men måste ändå äta lite hela tiden för att inte må ännu mer illa.
    Jag mår illa av och till mest em/kväll.
    Senaste 2 dagarna mer molvärk i magen (förhoppningsvis växer det)
  • AKIG

Jag fick inget pluss på mitt test idag...fast jag blöder inte vad är felet?????

Panik!

Svar på tråden Vi som äntligen blivit gravida via IVF Bf Juni/Juli 2011