Vi som passerat BIM, - inget plus och ingen mens!
börjar få ångest över att inte kunna klä mig i vanliga kläder utan måste ha pösiga så magen min inte syns -.-
Så har man testat... negativt igen... säger bara F..n.. Vad är det min kropp håller på med? Känns ju som man är gravid..känns som det jobbas på i tjejmagen...inte speciellt ont utan andra underliga känslor.. ingen mens... och så negativt igen! Hur ska man ställa sig detta? BIM +24 idag... suck.. Måste vara en alien som bosatt sig i magen och..en blodtörstig en som..blöööörk...dricker mensblod.. hahaha
Vill ha mens nu!
Glömde säga att trots att jag går ner i vikt så växer min mage (vilket den gjorde med första dottern väldigt fort).. jag har letat och letat på nätet och hittade nedanstående från en tråd från 2002!
Anonym
BIM +33 idag och ingen mens i sikte än... Negativt idag igen.. suck.. var tar mensen vägen??? Står +32 i listan.. fel..
Ojojoj.. så trött man blir på att gå och vänta.. Varför känner jag mig fortfarande gravid? Man kan ju "klappa ihop" på riktigt under denna press.. Orkar inte ta fler test som är negativa så det är nog bara att låta bli. Hoppas mensen kommer nu... känns hopplöst jobbigt.
Äntligen!!! Mensen har kommit igång idag! BIM +38 slutade det på! Skönt att den kom.. men ont som vanligt men det får man ju tåla ;)