Vi som passerat BIM, - inget plus och ingen mens!
Jag vet inte vad som händer med mig. Som jag skrivit så har magen blivit större bara på en vecka.. är ju BIM+19 idag. Ingen förklaring hade de på KK i förrgår.. Smärtan i underlivet har lagt sig och övergått till en mjuk varm känsla strax under naveln och ner. Ringde KK akuten idag igen och de sa bara att jag inte var gravid enl VUL och gravtest. Hon läste i journalen och sa att allt sett alldeles normalt ut. När jag då ifrågasatte att allt sett bra ut då läkaren vid undersökningen inte hittade höger äggstock ställde hon sig frågande - det stod det ingenting om! Jag inf henne att läkaren sagt det flera gånger! Det känns som om livmodern växer... Vad faaan e det med mig??? Hon tyckte att jag skulle åka till vanliga akuten och sätta mig för det kunde vara något med tarmarna istället. Visst..fine.. men varför får jag inte mensen då? Först idag har jag fått flytningar - inte haft några nämnvärda efter senaste mensen. Flytningen är av en lite tjockare karaktär, vit i färgen och luktade ingenting.. Ingen ÄL flytning direkt så den otroliga smärtan i äggstockarna kan väl inte varit ÄL? Varför känner jag mig som om jag var gravid i femte eller sjätte månaden då? Får väl snart ta och gå till en psykdoktor istället för det verkar vara där de vill placera mig på KK. Jag orkar inte åka upp på vanliga akuten och sätta mig! Jag har ju inte ont nu ju.. smärtan i äggstockar har gått över men jag känner mig sååå jävla fet! Till saken hör att jag gått ner 2 kilon på två veckor... inte upp.. hur kan då magen bli större??? Någon som varit skengravid någongång som känner igen sig?