Vi som passerat BIM, - inget plus och ingen mens!
Har mått jätteilla idag, alldeles nyss. Och yr. Var tvungen att lägga mig en stund. Har varit lite illamående till och från nu sen förra veckan :(
och ingen mens i sikte... suck.
Om jag förstått allt jag läst så kan...ja vad som helst hända! TYVÄRR!
men regeln verkar säga: ingen ÄL ingen mens eller väääldigt lite...
dock är jag säkerpå att jag hade ÄL och har ännu inte ngn mens och ligger på BIM + 15...hmmm...
OCh neg test, men nu har jag inte tagit ngt på ett tag...ska nog göra det bara för att vara helt säker...
Så tyvärr...vänta och se och hoppas på att det händer NÅGOT!
Nytt test men neg och nu har jag ny ÄL...så nu ser jag frammåt och hoppas på pluss om 14 dagar
Hur går det för er andra???
BIM + 20 här och ingen mens. Men jag TROR ÄL just varit, har väl hoppat en månad antar jag...så jag hoppas på pluss ELLER mens om en vecka!!!Vilket som är glädjande till skilnad från inget alls!
019: dags att ringa BM och kräva undersökning nu! Säg att du har så ont eller ngt, så här kan du ju inte gå runt och oroa dig!! Lycka till!
Ok...BIM + 21 här och nu har jag fått en liten brun flytning...trots att allt tyder på att jag hade ÄL för en vecka sedan (har inte använt test tyvärr) så nu vet jag verkligen inte vad som händer! HJÄLP!
Kan ju hålla i halmstrået att det är ett ägg som fäst nu...men det är inte troligt säger pessimisten i mig...suuuuck!
Och vi pratar BIM+21 då jag hade lite bruna flytningar sist...det var det jag fick i mensväg den månaden...stööön!
BLIR GALEN!!!
Några tankar från er om detta?
Har ni gått helt utan blödningar eller har ni haft några mellanblödningar eller bruna flytningar eller så?
Blir bidrottninggele för mig nu, får se om det kan sätta fart på korppen!